Härliga liv!

Solen kikade fram redan när jag var ute med Kabbi.. Härligt!! Även om det inte är så supervarmt så är det inget som slår solen. Snart ska lillan ner på dagis och jag och mini ska gå och handla så vi har något att göra middag på sen. Funderar på om vi ska göra pannbiff och potatisgratäng. Paprika och ost i pannbiffarna kanske? Ja, vi får se. Jag är ju egentligen HELT FEL person att stå vid spisen för jag HATAR att laga mat. Haha!! Men Jag har lovat Hugo att han ska få hjälpa till så han lär sig. :)
Jahapp, då ska vi bara gå med Freya till dagis så får jag fortsätta här när jag kommer tillbaka...

..Tebax! Så då sitter jag här med min älskade Staffe-fis i soffan och livet känns rätt bra i största allmänhet!! <3
Edda sover sött och Freya härjar på dagis. Hugo är på skolan och hans fröken lovordar honom så mycket!! Men han är duktig och har alltid varit duktig i skolan!! Lilla hjärtat! Det är kul att få så mycket positiv respons för ens barn!!


Jag snokade lite igår.. Och blev så full i skratt!! Herregud att man verkligen inte kan tåla att alla inte tycker som en själv. Då måste man börja forska om vilken av alla onskefulla människor det är. Hihi!! Jobbigt läge att måsta ha så mycket bekräftelse för att kunna känna sig trygg. Det bästa av allt är när man skjuter innan man siktat!! xD

Åhååååå... mina glasögon är klara!! Redo att hämtas NU! Det ska bli kul att få glasögon så man kanske äntligen ser att de där vackra hundarna som jag fram till nu tyckt har varit fula faktiskt är så vackra så det inte är klokt..  Hihi! Så kan jag ju tvärvända på en femtioöring och skaffa mig lite fler ovänner på köpet.. så har jag kanske fullt upp med att bråka och hänga ut olika peroner från dag till dag. xD Most likley not iofs.

Åhh, jag bytte stav i mitt öra och den nya staven var en aning grövre så nu har jag alltså lyckats slita upp en läkning som tog måååånga månader och dessutom töjt hålet!! Haha! Ja, som det kan bli. Ont som inni h-vete gör det nu och eftersom att det är i brosket så tar det sin tid att läka.

Jag såg en jävligt äcklig, men bra dokumentär igår. Jag har någon förkärlek för dokumentärer och faktaprogram. Att lära sig saker och se saker från olika perspektiv.. det är alltid intressant!

Jahapp, nu ska jag köra igång en maskin med tvätt och en maskin disk och städa lite. Det är så skönt att ha det gjort och så lätt att städa då solen skiner.. det får man verkligen extra energi av.



Kyss och Hej!! ;D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0