Heldag i Landskrona.

Japp, då har jag varit till Landskrona och kollat allt. Imorgon ska jag ta blodprover för min GOA lilla busunge Freya hade nallat mitt ID ur plånboken så jag trodde att jag vackert skulle få åka hem och vänta nåt år till.. men jag hittade en lösning som de godtog... så det var ju jäääkligt nice! Kul!! Nu snart smäller det! Weeeeeeeee!!! :D

Plötsligt händer det och nu verkar det ju vara en hel uppsjö av roliga saker som sker. Men jag är den sista att klaga över det! Om ett tag ska jag ta upp några väl sparade säckar från källaren och tvätta och gå igenom. DET trodde jag aldrig för ett halvår sedan! :D

På Måndag börjar jag dricka bara och sen den 20 Oktober blir det slaktbänken :D Jag är taggad som FAN, men samtidigt så börjar det nog sjunka in nu och allt detta med möjliga komplikationer börjar också sjunka in. Ja.. man SKA inte ta något för givet, det har man ju verkligen fått lära sig! MEN.. fördelarna överväger ändå riskerna.
Jag skulle väl göra ett helt gäng med folk lycklig om jag inte vaknade upp efter operationen ;D Så.. det kan ni FETGLÖMMA! Hehe!! Jag är och förblir vageln i ögat! Jag har ju inte så mycket annat för mig liksom. Hehe!!!

Ja, igår fick jag lära mig mycket nytt.. och i dag ännu mer om rasen som jag älskar.. Dvs Presan. Folk är ju bara för roliga!! Det tar liksom ALDRIG slut.. och det ena toppar det andra.

Nåja, nu ska jag ta och fixa lite mat, det är fasta sen kl 8. :D



Puss & Kram!!

Kommentarer
Postat av: Anna

Hoppas att det kommer att gå bra deta jag har ju inte tyckt om detta från börgan ock käner bar att detta är olustit men det vet du ju, men vi får ju hålla alla tummar ock tassar att det går bra, för jag vill inte förlora min vapendragare =)

Många kramar till dej Anna

2010-09-24 @ 08:10:53
URL: http://panthera.blogg.no/
Postat av: Annalena

Jag kommer klara detta fint Anna!! =) Ont krut förgås inte så lätt så jag kommer väl leva på ondska tills jag blir 150 ;D



KRAM!!

2010-09-24 @ 10:08:35
URL: http://oka042.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0