Hemma igen.

Så kom vi hem sent igår. Vilken resa.. Allt gick friktionsfritt dit förutom att det var 15 mil extra som reseplaneraren inte räknat med så vi kom fram senare än vad vi räknat med. :p När vi väl kom fram så väntade god mat och trevliga värdar, massa trevligt och intressant snack.. och förstås alla fina hundar! <3 Det var otroligt trevligt!!!
Ja.. jag var helt mindblown av alla intryck och den info vi fick på alla våra frågor och alla hundarna. Jag visste ju att de skulle vara fina och att folket skulle vara trevliga men jag blev ändå positivt överraskad!!  :D Jag åker mer än gärna dit och hälsar på de igen.

Toni tog lite kort på Peter & Obi, se vad fina!!

 

 

 

 

 

Jag har aldrig sett en så massiv, grov och helt enkelt gigantisk muskelmassa till hund röra sig obehindrat och graciöst.. Obi är nog den grövsta Canario som jag har sett irl. Men ändå så fastnade jag nog lite mer för Firo som charmade mig så på natten där. Jag ville ta med mig honom upp när jag skulle sova. Haha!!! Men jag har sagt till hundarna att de ringer när de vill flytta hemifrån. Hehe!! Så jag väntar ivrigt på detta samtal. ;)

Det var kul att se hur olika hundarna var i typ, energi och temperament också.

 

Till och med Andy blev sugen på en Presa! Hehe!! han tyckte att det var synd att han inte hade tid bara.. men han sa det flera gånger i bilen att han kunnat tänka sig en Presa. :D

Faaast... jag tror han blev rätt såld på Nakenfisarna också, bara det att han inte vågade säga nåt om det. Hehe!!!

Edda var i allafall helt fashinerad av nakenfisarna.

 

Tack snälla Linn & Toni & Joran för ALLT!!

Vi gör gärna om det igen!



Kommentarer
Postat av: Joran

så koselig det nest nederste bildet var da :D



blei jo kjempefine bilder.



var veldig hyggelig og møte dere alle fire :D

2010-09-19 @ 17:14:07
URL: http://jm.blogg.no
Postat av: Linn

Tuuuuusen takk for besøk ! Kjempe hyggelig å endelig få møte dere :) Bildene av Peter og Obi ble jo bra også.

2010-09-19 @ 22:52:27
URL: http://www.k9madness.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0