Hugo Hjärtat! :D

Jag fick lite gamla kort på Hugo av Niklas igår :) Hugo som har blivit så stor och duktig på allt! Han är så snäll och omtänksam mot andra människor och vad jag har förstått så är han otroligt lik min morbror Jocke när han var liten! :)

Här är min lilla morbror Jocke.. ja, han är nämligen inte så mycket äldre än mig... 39 år! :)

Men jag kan verkligen tänka mig att Hugo är lik honom när han var liten till sättet!! I allafall fick jag lite kort på Hugo av Niklas igår..

Peter & Hugo ett år då vi firade jul hos Inger. :)

 

Jag gillar att han ville ha Burzum-tröjan han har på sig!

Observera armbandet som Hugo köpte för sina egna pengar på en loppis. Hehe!!!

 

Hugo, redo för att lussa med dagis när vi bodde i ÖDebro! (Snitsiga tapeter och golv måste jag tillägga ;p )

SÖTUNGE!!!!

Lilla, goa Hugo hjärtat!!! Nu har han blivit så stor!!! Han är fan 1.50 lång och har storlek 39 i skor!! :O Han kommer ju växa om mig på nolltid!! Han fyller 10 nu i Februari. SHIT vad tiden går fort!!!! Tack och lov så har han inte ärvt mina pygme-gener.. Hehe!!

 

Nästa månad tänkte jag börja riva tapeterna i flickornas rum och styra upp det finaly!!

Jawol, nu ska jag hoppa in i duschen så jag får något vettigt gjort!

 

LOVE & PEACE!!

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Lille mannen, när det gått en tid sen man träffats tror man inte barnen växer under tiden - som om man tror att barnen ser ut likadana som när man såg dem sist. Man blir ju inte äldre själv heller förrens man ser på sina egna barn och inser att - jo det har jag visst:) Inget dåligt med det i och för sig. Man blir klokare med åren.

Kul att gå in och läsa din blogg ibland och se att ni har det bra. Kram från mig

2010-09-02 @ 08:36:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0