Lite gammal skit!

Sånt som jag, The King of the Mountan är så bra på att dra fram! Hehe!! Ja, jag VET att jag är awsome!! Det tycker jag med!! Jag har verkligen inte dåligt självförtoende som man kanske kan tro!


Kharma som alltid skulle ligga nära någon, och NiCklas (observera C:et ;p ) smög hon alltid upp till på morgonen. Annars sov hon jämt som en kil i mina knäveck.

 

Helan & Halvan! =)

 

K Ä R L E K !

Haha!! lilla sötnöt! Observera flugan på nosen. =)

 

Peter med Ymer i famnen och Ymers mamma Tikka. Dessa kort fick jag på mail av Ymers uppfödare (då Peter var där för att hämta Ymer) så jag hade något att vila ögonen på så länge. Tänk alltså.. så gamla mail jag har kvar!! :O

 

Sådär ja, nu har jag dammat luckorna igen med mina skithundar! =) Jävla bra skithundar ändå i mitt tycke. Men så är jag ju en skit själv sägs det! :D

Såg en film om Joan Jett & "The Runaways" innan. Jag visste inte att Lita Ford var med där då det begav sig. Kul att se även om filmen var lite hoppig.

STAY GOLD!!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0