Morgonstund...

Är fan dryg alltså.. Men det kan bero på att jag alltid komer i säng aaaalldeles för sent. Hehe!!
Idag ska Edda till BVC. hon ska vägas och mätas och kollas så hon utvecklas ordentligt. Det ska bli intressant! :D Jag tycker ju att hon växer som ett litet ogräs nu! Bengt ringde igår, allt var bra med honom bortsett från att han håller på att bli förkyld. Ja, det är ju dom tiderna så jag hoppas han äter ordentligt och dricker ordentlig! Freya pratade med honom igår också, hon blir ju så glad när hon hör hans röst eller namn. Lilla Freya.. Vi satt och tittade på kort igår på min blogg och då var det en blid på honom där.. så glad hon blev när hon såg den.. Aww!! Hon kommer fortfarande ihåg honom. Så såg hon en bild på Layla. Så säger hon "Layjal" Hehehe!! Fisunge!!

Foto: KIM SALABIM SANDBERG.

Fy vad jag saknar Layla!!


Idag ska jag hjälpa Hugo att fixa iordning i hans rum. Han hade panik över nåt kryp han sett igår.

Så är det papper som vanligt som ska fixas med! Usch vad jag hatar alla jävla papper hit och dit!

Solen skiner idag med, såå härligt!! Även om man känner att det är betydligt kallare i luften nu så är det vackert och uppiggande med sol i allafall.

Jahapp nu ska jag ta mig en god kopp kaffe! Inget slår lite kaffe på morgonen.

Återkommer senare! Kyss & Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0