Om gud vill och byxorna håller..

Så bär det alltså av i eftermiddag på okänd väg... :D Fram tills nu har det varit en massa tjorv och tjafs!! Men nu verkar det som att allt är löst. Men hur som haver så orkar jag inte vara i beroendeställning så nu ska det göras något åt detta!

Men OJ VAD KUL DET SKA BLIII!!! :D

Det är lite fix kvar att ordna med.. men det är minor issues. Detta är något som jag velat göra länge och sett fram emot mycket!

Ja, förresten! Mina glasögon är på nu så nu borde jag ju kunnat se hur fel jag haft om allt jag tyckt! ;D Fy fan.. jag har gått igenom en fylla igår och idag utan att ha druckit en droppe!! Haha!! Men nu ser jag ju hur dåligt jag har sett utan glasögon!

Nåja, det blir ingen mer uppdatering förren vi är hemma igen. Då med förhoppningsvis en maaassa fina bilder... om inte annat massa fina ögonblick kvar i huvudet. ;D


 

Hej Hopp!!






Kommentarer
Postat av: Annika B

Tycker till

1 supersnygg bård anser jag.

2 vi hoppas härifrån att du får en trevlig helg.

3 krama vovvarna från oss...

2010-09-17 @ 12:00:11
Postat av: Annika B

oj glömde länken men här kommer den



http://hd.se/helsingborg/2010/09/17/hotas-med-vite-for-sjuka-hundar/

2010-09-17 @ 12:02:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0