Rasist?? Javisst!!



Johanna Rothschild i Hammarby Sjöstad äger två Amstaffs (American staffordshire terriers). Hon hotas nu av vräkning om hon inte gör sig av med sina hundar!

Detta är alltså INTE diskriminering, men det är FÖRFÄRLIGT att Sverige Demokraterna har kommit in i riksdagen?? Är det någon mer än jag som anar en viss DUBBELMORAL?? Att vi år 2010 i välfärdslandet Sverige godtar denna typ av särbehandling är förbluffande!! Dessutom när var och varannan stödjer kampanjen "Vi gillar olika"  Men tydligen gillar vi bara olika när det passar oss.

Länk till inslaget

Kunskap är makt och allt för många som uttalar sig om dessa sakfrågor har ingen kunskap och/eller erfarenhet om ämnet överhuvudtaget!! Det är för det första otroligt pinsamt och för det andra är åsikterna byggda på endast en massa fördommar! Sådant som absolut INTE accepteras mot människor från främmande religioner och kulturer.

Vari ligger skillnaden??

 

USCH!


Kommentarer
Postat av: Joran

:( utrolig at de har lov til å gjøre forkjell på hunderaser på den måten....



øy, jeg synes du må legge ut masse bilder av vovva di snart ;)

2010-09-29 @ 19:37:01
URL: http://jm.blogg.no
Postat av: Anonym

Jag har också problem med bostadsbolaget då dom säger att jag har andra krav på mina hundar då dom är Pitbulls

2010-12-12 @ 22:07:31
Postat av: Barbro Bruhn

Jag har också problem med bostadsbolaget då dom säger att jag har andra krav på mina hundar då dom är Pitbulls

Postat av: Annalena

Barbro, jag vet att det egentligen är lönlöst att diskutera med dig men.. Det du har är INGA Pitbulls i allafall!! Shitbulls, ja.. men inte pitbull.

2010-12-12 @ 22:49:12
URL: http://oka042.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0