Torsdag!

Igår snackade jag med underbaraste Layla! Layla har en MYCKET speciell plats i mitt hjärta! Den har hon för att hon är hon och hon har stått vid min sida through fire & ice. I somras när hon var här, en kväll.. bara hon och jag i hennes mammas kök och lite gott vin till det så fick hon mig att förstå något väldigt viktigt för mig. Sedan dess har jag haft fred i min själ.. Tack älskade Layla för din reflektion på det hela!! Det samtalet var mindblowing!! :D

Åhh, igår fick jag en sååå fin tavla av Peter.. 151 cm hög och 53 bred. Kolla!!

Foto: Annalena Hedblad

Foto: Annalena Hedblad.

 

Svårt att få med hur effekterna egentligen är, framförallt eftersom att jag fick ta hur mycket kort som helst för att få dessa två bara! :/ Men.. visst är den fiin?? Jag älskar den!! Och att ramen är skavd blir egentligen bara ett plus! :D Dessutom passar den bra ihop med de andra två rödaktiga tavlorna i TV-rummet!

 

Brrrr.. vad luften är kylig! Även om det inte är helt genomgrått så värmer inte solen så mycket mer. Jag är verkligen ingen vintermänniska!! Jag älskar värme och sol och på vintern brukar jag frysa konstant. Hur ska det då bli om jag får OP snart? :O :D Men i vinter ska jag damma av mitt pyssel igen och göra ena fönstret här i TV-rummet mer praktfullt utan gardiner. Jag återkommer med bilder på det sen. :D För då har jag förhoppningsvis fått tag i en ny kamera. :D

 

Mjaha, nu har snart dagens tvättmaskin tvättat klart så då ska jag hänga upp den och lägga in den andra tvätten i skåpen. Måntro om jag ska ner och hämta glasögonen innan eller efter. Det blir jävligt bra med brillor även om jag inte vill ha det, men behöver man så gör man! Så är det när man börjar bli gammal. Hehe!!

En kopp kaffe till får jag ha i allafall!

 

PEACE & LOVE!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0