Trött!!

Fan vad trött jag är hela tiden, det märks att hösten är här.. Jag som hade hoppats på den där "ryss-värmen" Ja, fy sjutton. Hoppas mina glasögon kommer snart! De är beställda och allt. Sitter och funderar om jag skulle ta en promenad förbi Drottninghög så jag kan fotografera, men iofs kan det vänta tills Hugo kommer hem ifall ungarna kanske kan få måla. :D

Ner till stan ska vi i allafall nu på förmiddagen, Jag och Kabban. Så hon får sig en långpromenad. Då hade det ju varit perfekt om de ringt och sagt att glasögonen är klara. Men jag tar en promenix ner dit ändå. Ahh, solen verkar vara på väg fram också! :D Härligt!

Ett fenomen som jag verkligen inte kan förstå är all jävla tvätt som blir DIREKT! Förvisso byttes ju alla sängkläder igår. Nu ska jag börja boka en dag i veckan till att tvätta i tvättstugan i stället så jag kan börja torktumla handukar och mangla sängkläder och få hem möget torrt och vikt, redo att läggas in i skåpen. Manglade sängkläder är JÄVLIGT skönt att lägga sig i. Synd att nästan inga tvättstugor har kvar centrifug, jag tyckte allt gick mycket snabbare när man använde sån.. även om maskinerna centrifugerade själv.

Jag har inget nytt att bidra med direkt.. Inget som jag i allafall vill att kreti och pleti ska veta. ;D

Idag ska jag försöka ringa Bengt igen. Få se om jag kan hitta min mobil bara. Freya leker med den när hon får tillfälle så den har varit borta ett par dagar nu. Utan stöm är den också så det går inte ringa den heller. Hehe!!
Ja, jag ska ändå fixa inne på deras rum idag och jag tror at hon kan ha myglat in den där någonstans.

På tal om deras rum, kolla vilken söt byrå jag hittade, den vill jag ha till deras rum. Mest som prydnad då den är för liten att ha något vettigt i. Sen har de ju det stora aset till sina kläder redan så.

Söt va?

 

Jag och mina färger... Hehe!! I julklapp ska de nog få stolar och bord. Fan vad de kommer ha glädje av varandra! Synd att de inte är äldre så Hugo haft glädje av dom på ett annat sätt också. Han är ju så jävla snäll med dom båda! Jag beundrar honom verkligen i hans goa sätt mot dom. Det är samma sak med Kabbi.. Han är så go med henne. Han är helt igenom en riktigt go unge!! Jag fattar knappt att han fyller tio år i Februari!! :O Han är ju snart tonåring!! Jag har en idé om en sak vad han ska få i julklapp i allafall.

 

Tv´n hänger äntligen på väggen!! Bra med plats blev det nu på något konstigt vis. Den är ju inte tjock eller så så egentligen fattar jag inte vad det är som gjort känslan av att det är mycket mer plats! Hehe!! Men när vi höll på att ändra om här så har något hänt med vår jävla routor. Den fungerar inte längre. Förmodligen har någon trampat på den för det var mycket spring vid balkongen. :/ Det var ytterligare 500 i sjön. Ska kolla på blocket om det finns någon billig routor så Hugo kan få in sin dator i sitt rum och få den till att fungera.

 

Jahapp, då ska jag väl sätta igång då. Annars går ju hela dagen åt att sitta här och filisofera. Haha!!

 

Ha en underbar dag gott folk, för det ska jag! :D

 

LOVE & PEACE!!

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0