Uppdatering.

Ja, då är Edda vägd och mätt och allt var precis som jag misstänkte, som det skulle. =)  7940 Gram väger hon och är 66 cm lång. =) Fast Edda är inte som Freya, hon är rädd för folk hon inte ser så ofta/inte känner. Hihi!! Lilla gryn! Hon och Hugo är nog mer lik både till utseende och sätt.

Snart är tvättmaskinen klar och då är det dax för en till. Idag ska sängkläderna bytas! Det finns inget skönare än att lägga sig nyduschad i rena sängkläder.. Ahh!! Då kanske jag kommer i säng i lagom tid ikväll. :p

Det gick inte att förhandsrösta idag. Det kan man tydligen bara göra på Onsdag, Torsdag och Fredag. Så då får det bli på Onsdag då! Jag är ju så virrig så jag vill ha det gjort så fort som möjligt så jag inte glömmer det. Haha!!

Lottoraden måste vi förnya också.. Lite pengar har vi ju håvat in på den och då är frågan.. ska man kanske byta rad i stället?? Men mitt i alltihop så kan det ju bli någon big slam på massa miljoner eller nåt :D Kanske lämna in den och en ny? Ja, får se hur vi gör.

Snart ska jag sätta mig vid Peters dator och skriva lite byråkratiskt skit så jag kan skriva ut det direkt. =)

Eftersom att jag inte kan ta en massa kort får det bli ett stulet kort från Hanna igen på Kabbi =)

Foto: Hanna Hiltunen.


Later!! =)




Kommentarer
Postat av: Annika B

Tja tänk om ja orkar springa uppför en sån dära, kul skulle det vara ha en bra dag

2010-09-08 @ 09:39:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0