:D

Fan vad intressanta människor det finns!! Jag snackade med en kille iförrgår som kände till Curto och Presan och hade träffat en del folk som hade Presor och folk som hade "Presor" :D Ja, ni fattar.. Det behövs ingen större fördjupning om det där. Hahaha!!!
Ja, intressant i allafall!! Jag är glad att jag reggat mig på pitbullforum och att jag lärt mig så jävla mycket sedan jag reggade mig där!! Men sen har jag inte varit online där på nästan ett år.. Men det är kul att kika in och läsa vad folk som bryr sig så mycket om sina hundar skriver!! :D
idag skiner solen igen!! Fan vad underbart!!

Jag fick lite bilder från Hanna igår på Kabbi från valpträffen... TACK söta Hanna!!!

 

 

Foto: Hanna Hiltunen.


Vackra Kabbi!! :D



Sen hoppas jag innerligt att folk slutar lägga ord i min mun och läser det jag faktiskt skriver i stället!! Mycket enklare för alla parter!! Men det är klart, vill man ha tjafs så gör man vad man vill med faktan. :D Det är ju inte första gången och förmodligen inte sista gången. Har man vaneföreställningar så kan texten också flyta ihop till vad som helst förstås. ;D



Okej, det var det. Nu ska jag slänga igång lite kaffe!! :D
Hoppas ni ALLA får en fin dag och att ni inte är så bittra och förtrödna. ;D
LOVE & PEACE!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0