Rensning.

I förrgår plockade jag upp säckar från källaren med gamla kläder, som jag tänkte skulle vara för små... Men.. :D Det var de inte!! Såå nu har jag rensat bort en säck med för stora kläder. Det går inte beskriva hur nice det kändes. Med den känslan började jag igår att rensa i garderoben med gardiner och sånt.. Nu ska jag fan rensa tills ALLT onödigt är borta. Förrådet ska rensas också för där är MASSOR med skit som vi inte använder där i alla fall. Freyas cykel ska upp och servas så hon kan börja cykla nu. Det känns fantastiskt skönt att rensa!
Jag har letat som FAN efter mina usk-böcker som jag tydligen ska ha fått tillbaka.. Men icke!!

Snart ska vi iväg på långprommis med hundarna och Edda så det får bli en snabb update bara.


Freya.. redo för badet! :)


Pastasallad.


Melissa och Mikkel.


Lick-Ass som Freya säger ;)


Freya och Melissa.


Mikkel och vårt eget lilla lyckopiller! <3


<3

Lite bilduppdatering.


Mer uppdatering kommer sen.
PEACE!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0