Eftertanke

Det regnar idag igen, grått och trist! Man blir ju helt trött och får bara lust till att sova. KALLT som attan är det också.. Neej, det ÄR inte kallt.. det är bara jag som fryser för att jag går ner i vikt. :D Men jag får nog tända varenda lampa vi har här så det blir lite ljust för idag ska jag fortsätta städa. Egentligen skulle vi nog behöva flytta för att få så där ordentligt utrensat. Haha!

Igår var Peter och Enya på kurs igen. Instruktörerna tycker att Enya (och Peter) gör stora framsteg, det tycker jag med. Hon är sjukt duktig för att vara så liten. :D Det är en jäkla motor och arbetslust i henne också! Det är kul!! Det är nästan omöjligt att trötta ut henne genom fysisk aktivitet, hon älskar att jobba med huvudet. Nästa kurstillfälle är det studiebesök på Djursjukhuset (Peter är väl precis som jag, helt införstådd och upplyst om djursjukhuset och stora delar av personalen som jobbar där) men det är klart, det finns garanterat mer att veta. Jag är glad att jag slipper åka dit.. sist jag var där är snart ett år sedan... Bad, bad memories!!

Bad memories ja, fy vad jag saknar många av de som lämnat oss allt för tidigt!! De börjar vara FÖR många nu! Tänker specellt på någon som lämnat SÅ stora avtryck i mitt liv och som betydde så otroligt mycket för mig!! Du fattas mig med.. varje eviga dag!! <3 Underbara, vackra människa med hjärtat av renaste guld!! Alltid glad, alltid försökte du hjälpa, stötta och finnas där, alltid trevliga diskussioner på vuxen och saklig nivå som bidrog till att folk faktiskt lyssnade. INGEN kommer NÅGONSIN kunna fylla det tomrum du lämnade hos SÅ många och så även hos mig.



Det är viktigt med eftertanke och reflektion och att uppskatta det vi har, man vet aldrig hur länge man har det!




MEN.. nu får jag nog sätta fart, jag ska till maxi och handla sen. Bland annat nya stolar till balkongen! :D Det ska bli KUL att fixa i ordning på balkongen!!! *LÄNGTAR*


KÄRLEK!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0