Vårkänslor?

Vad är det med mig? :D Jag är helt överväldigad med känslor.. Kärlek, sorg, saknad, humor, livslust, nytändning.. Sorg, saknad och bitterljuva tankar på er som lämnat oss allt för tidigt. Kärlek till er som gör livet värt att leva, nära som avlägsna. Humor för det som är värt ett gott skratt. ;D Empati för de som är mindre lyckligt lottade eller som har svåra tider att möta och brottas med. Ödmjukhet för hur skört allt är och hur lyckligt lottad jag faktiskt är. Lycka och frihet för alla dåliga energier som jag rensat ut ur mitt liv. Tacksamhet för det jag har, för den jag är och alla underbara människor (nya som gamla) jag har i mitt liv både nära och lång bort!!

Är det vårkänslor kanske?


Kommentarer
Postat av: Agge

Säkert! Eller så är det bara insikten av vad man har och vad lyckligt lottad man är trots alla småsteg bakåt ibland!



tack för att du finns och för den du är! <3

2011-04-15 @ 10:02:49
URL: http://ohmamas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0