Inte illa!! :D

För någon dag sedan gick jag och Edda hem till Jessica på lite morgonkaffe, då upptäcker jag att mina byxor håller på att trilla av! Haha! Ja det betyder ju att det går framåt i alla fall! När jag kom hem så prövade jag för skojs skull ett par byxor som jag inte kunnat ha på länge.. ja de kunde jag ha utan problem! Wooohooo!!! :D

Imorgon fyller Hugo år! Så det har blivit mest att fixa inför det idag. Han ska ha några kompisar som ska sova över då.

Ja jag måste berätta lite om Enya. Det märks TYDLIGT vems gener hon har!! Haha! Hon är mer som en panter än en hund. Maken till smidigare hund har jag knappt sett!! Hon är trygg och tuff och lätt att ha att göra med. Dessutom så är hon väldigt lik Firo i sina uttryck och har fått hans otroligt vackra ögon! Varje gång jag postar bilder på henne i gruppen på FB så får jag så mycket positiv feedback på de bilderna från spanska folk och uppfödare! DET är verkligen ett gott betyg på något jag redan VET i och försig!! ;D *STOLT MATTE*

På Söndag ska jag ner och hälsa på Zarah på Zawiccas, Zarah är en underbar människa med så mycket kunskap så jag hade lätt kunnat jobba hos henne och lära mig allt hon vet! (Ett drömjobb och oändlig kunskap på köpet.. skulle väl knappast kunna bli bättre än så!)

Just nu sitter jag bara här och myyyser lite :D , Peter är iväg med hundarna på en längre promenad med Nicklas och jag är inte HELT ensam.. men det känns ändå så. Gött!!
Jag känner mig på sjukt bra humör idag, det är ändå inget speciellt som hänt mer än som vanligt då att jag har det sjukt bra med världens bästa ungar och världens bästa hundar. Men idag har kännts som en speciellt bra dag ändå! :D Ja, jag hoppas att ALLA ni som läser här också känner det samma!!! :D Det är så skönt att bara vara glad och lycklig hela tiden. Jag kan knappt önska om något mer.. mina vänner.. noga utvalda och bara godingar, min sambo som jag kan skratta gott med och prata med.. som är min absolut bästa vän, en familj och släkt som är vad den ska, våra uppfödare som är helt fantastiska och hälsan i behåll!! Det är saker som inte går att ersätta med alla pengar i välden och allt det har JAG! <3 Ja, det måste ju betyda att jag gjort några rätt i allafall. Hihi!



Åh, ja JUST det! Glöm inte att skriva under peditionen för att stoppa vargjakt här i Sverige!! Dela gärna vidare på era Facebook-sidor också!!

That was all for now! Nu får vi unna oss lite fredagsmys!! :D
Peace!!!



Kommentarer
Postat av: Pernilla

Hej där nere...

Hoppas ni har varmare väder än oss "här uppe" man blir galen att bara sitta inne.

Tänka sig att lille Hugo fyllt 10år. Hälsa honom grattis i efterskott från oss. Fort går det snart tonåring:)

Härligt att allt är bra med er. Här är det bra förutom att Oscar bröt tummen förra veckan och missar hockey, inte poppis.

Ha de gott

Kram från Skellefteå

2011-02-14 @ 11:46:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0