Imorgon smäller det!

Ja, imorgon är det ÄNTLIGEN slut med kartongsoppa!! Weeeee!! Jag ska upp mitt i natten och ta tåget till Landskrona.. Uff! VARFÖR har jag inte bil och körkort? Hehe! Jag ska packa lite i kväll och städa så jag inte lämnar Peter med total kaos. ;D
Jag har suttit och funderat på om jag ska städa lite till på FB också. Det är några som jag är "vän" med som bara finns där och som jag inte har kontakt med öht.. jag är inte ute efter att ha så mycket "vänner" som möjligt heller utan hellre en tightare krets med folk som faktiskt tillför något i ens liv.
Ja.. OM det nu skulle hända något under operationen så hoppas jag att var och en av er vet vad jag känner för er!!! :D Jag vill tro att jag är ganska tydlig med det i alla fall. Jag är inte orolig för att/om något händer.. det finns så mycket att vinna så det är värt alla risker!! Men det är ändå en stor op och det ska man så klart ha respekt för. Shit!! Jag kan inte fatta att det ÄNTLIGEN är dax!! Något jag väntat på sedan Januari 2008 och nu äntligen händer det! Det enda jag egentligen är orolig för är väl att komma upp i tid! :O Snyggt om jag skulle försova mig!! Hahaha!
Ja i alla fall.. Stay Gold.. i will! Ses och hörs! :D





Kommentarer
Postat av: Kristine

Lykke til! stor klem :)

2011-01-09 @ 15:27:31
URL: http://nivlheim.wordpress.com
Postat av: Annalena

TACK Kristine!! Massa kramar till er alla också!!! :D

2011-01-09 @ 20:41:56
URL: http://oka042.blogg.se/
Postat av: Joran

Masse lykke til! :D Går nok bra :D klem

2011-01-10 @ 18:58:56
URL: http://jm.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0