Sedär ja.

Ja så är det strax dax för sängen. Skönt!! Ungarna har väl varit mer vild än tam idag så att sova lite kommer vara skönt! Hugo har varit på disco idag, Hihi! Crazy att han.. min lilla kille har varit på disco! Jaja, jag håller på att bli gammal.. det är ju därför det känns så weird. Haha! Freya fixade översvämning i badrummet, inte sådär jätteskoj precis. Jag höll mig för skratt medan jag torkade upp havet. Edda är väl egentligen som en mini-Hugo och det betyder ju att hon är en riktigt snäll unge, hon plockade bara ut MASSA med jord från golvkrukan vi har. Tack och lov så har ju hundarna och Peter varit snälla!! :D Ja, fan.. jag har ju fixat en ny blogg!! Den borde jag kanske börja skriva lite i. Får se hur det blir med det. Att blogga för mig är bara något jag gör som en form av dagbok och för de som är närmast mig av en eller annan anledning att följa..

Små, små klunkar med vatten.. hur ska man lyckas dricka minst 1,5 liter då? JAG har problem med det i allafall.. Men det blir väl bättre när det gått ett tag förstås! Det är i allafall i stort sett ingen matkostnad för mig nu!! Hehe! 1 dl Varma koppen eller yoghurt. Men GOTT är det! Efter 2 månader med nutrilett så kan man ju säga att jag var lite less på det.

Äsch, orkar inte sitta här och tramsa mer! Slänger in någon bild så får det vara bra med det.


JÄKLIGT söt unge om jag får säga det själv och en jäkligt fin Presa också! :D


Små rackarungar! :D
Observera dunet på Enyas nos och Kabbis "ser du på mig eller inte" blick! ;D

Japp, det får vara allt för i kväll! Nu är det SOOOVA med alla små rackarungar!! Weee!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0