Licensjakt på idiotmänniskor!! Ja tack!

Sitter och kollar på nyheterna nu på morgonen och känner hur jävla arg jag blir! Först tar de upp vargjakten. Någon politiker är där för att snacka FÖR vargjakten och en kvinna från rovdjursföreningen är där för att prata mot jakten. Så säger politikern att det är beslutat att det ska finnas MAX 210 vargar i Sverige. Detta är något som politikern påstår att många av partierna varit med och beslutat. Vadå max 210 vargar?? Vad är det för jävla skitbeslut? Sedan kan jag ju undra över oss människor.. vi gör då mer skada än NÅGOT annat djur i världen och ändå fortsätter det forsa in folk här.. folk som det inte finns jobb eller pengar för och DÄR finns det inget maxantal.. inte heller på hur många barn vi får ha. Ska vi ha något maxantal så är det då inte på vargarna i första hand och 210 stycken är ingenting!! Då kan vi se till att ha jobb för alla som bor här innan vi ens funderar på att ta hit fler folk som ingen kan försörja! USCH vad förbannand jag blir!! Människan vräker ut sig och kräver och kräver och det får allt annat betala för. Människan är ett vidrigt djur! Dessutom påstår politikern att denna jakt kommer att öka acceptansen för varg.. Eh.. WHAT? Undrar om han är medveten om att vargen höll på att dö ut pga jakt?!? Är det DET som kallas acceptans?? Åh så mycket dåliga ursäkter det finns för att legalisera detta!!

Nästa, JÄVLIGT irriterande nyhet var Rosengården i Malmö och all skit som händer där.. hela tiden. Idioter som sätter eld på saker för att få dit brandkår och polis så de kan attackera dom!! Låt det där jävla stället brinna ner i stället! Skitfolk som attackerar räddningstjänst och polis, vad är det för fel i huvudet på de folken? Oftast är det ungdommmar och var fan är deras föräldrar då? Lata, obrydda föräldrar som inte håller ordning på sina ungar. Samma är det på Helsingborgs Rosengård.. där ränner snorungar runt ute på kvällarna och ofredar folk. Det har jag själv fått erfara när jag en sommarkväll kom cyklande och ett gäng snorungar sprayade mig i ansiktet med nåt skit.. tack och lov var de pygmeer så de träffade min käke i stället för mina ögon! Uppenbarligen finns det för lite krav, för milda straff och för lite sysselsättning i landet för allt folk eftersom att folk får för sig att vara ute och ofreda folk och elda och på nätterna så de kan attackera polis och räddningstjänst.. Oj så rolig sysselsättning..? Och visar i grunden hur människans respekt för något egentligen är. Vi har inte ens respekt för våra medmänniskor! Det vet jag också av egen erfarenhet att inte ens släkten har någon respekt för varandra mer. Människan går från äcklig till äckligast!! Och ingen avskjutning på idiotfolk är tillåtet!! SYND för jag hade fan blivit jägare med det samma då!!! Pedofiler, våldtäktsmän, folk som misshandlar bara för skojs skull och andra äckel ska vandra fritt här medan vi fokuserar på att det ska finnas MAX 210 vargar!! Makes NO sense!!






TUR att vi människor har så BRA gener då! :|







Kommentarer
Postat av: Joran

Daakar ulvene :( :( :( :( :(

DUMME mennesker...

2011-01-18 @ 22:39:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0