GRATTIS Kabbi!!!! 2 år idag!!!

Den värsta stormen av besökare har bedarrat ser jag.. gamar, i väntan på att jag ska skriva om tragedin. Det kommer jag inte göra här och inte nu i alla fall! Det enda jag kan säga är att jag är tom och obeskrivligt ledsen för det som hänt!! Och nej.. det har inget att göra med rasen jag ägde innan Enya eller Enyas ras eller något sånt heller att göra för er som nu undrar!

Idag fyller Kabbirad 2 år! Grattis till underbaraste Kabbi-Babbi och alla andra underbara syskon!!
2 år!! Hon var ju nyss en liten, liten plutt bara!! Lillan!! <3 Jag minns när jag frågade om namnet.. Så sjukt söt tanke bakom namnet som ALLTID kommer göra Kabbi speciell för mig bara där!! <3


Fatta så otroligt liten hon var!! Här nannade hon på Ymers ääälskade mjukisdjur som han vårdade som sitt barn. <3



Liten och stor.. verkligen!



Stabbig redan som liten. Underbaraste!! Sötfisar båda två!!
Men nu har Enya vuxit om henne i alla fall så hon kommer alltid vara min lilla, lilla gumma! För nästa hund bli också en större hund.. för den som nu vill veta, Hihi!


Ja, egentligen har jag pga allt som hänt ingen större lust att blogga alls så detta får räcka!!
Allt är bra med oss och ingen hund har bitit någon eller försökt döda varandra, Jag och Peter är fortfarande ett par och våra barn är precis lika underbara som de alltid varit och alltid kommer att vara!

See you later suckers! ;)


Kommentarer
Postat av: Hannah

Hej! Grattis Kabbirad (jag gillar oxå ursprunget till namnet) ;)

Vart borta från blogg o forumvärld bra länge men nu är jag tillbax...for now iaf.



kramar om i sorgen, vet att ni var vänner

2011-03-02 @ 00:38:10
URL: http://vinstlott.blogg.se/
Postat av: Joran

Masse grattis til søte kabbi på etterskudd :D

2011-03-02 @ 18:10:42
URL: http://jm.blogg.no
Postat av: Annalena

Hannah, Tack söta!! <3 Jag addade dig på Fejjan!



Joran, Tack så jättemycket hälsar Kabbi! <3

2011-03-03 @ 12:49:33
URL: http://oka042.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0