Det bästa jag har gjort!

Ibland ser jag saker som bekräftar det jag redan vet, att jag gjort helt och alldeles rätt i massa avseenden.

Det bästa jag har gjort är att klippa all förbindelse med folk som kör dubbelspel, som sol och vårar, som fastnat i någon form av 14-års beteende och inte verkar vare sig vilja eller kunna komma där ifrån, som skyller alla problem som sker på världen och alla andra, som klagar på allt men ändå påstår sig vara positiv, som bara och endast tänker på sig själv, som vänder kappan efter vinden.. Ahh.. jamen kort och gott sådana energitjuvar och annat löst folk som inte bidrar med annat än egentligen dåligt mående.

Det bästa jag gjort är att jag skaffade mig just Enya och Kabbi av 1000 och 1000 anledningar egentligen.

Det bästa jag gjort är väl kanske först och främst mina 3 underbara ungar, såklart! :D Såklart för mig, fast jag vet att det finns allt för många föräldrar som INTE tänker så.

Det bästa jag gjort är att jag alltid klarat av att tänka själv och inte måstat vara någon som följer strömmen för att jag varit rädd att bli impopulär.

Det bästa jag gjort är att göra det som jag tyckets kändes rätt , ända sedan jag var liten.

Det bästa jag gjort var att sluta mata trollet.. ;D

Det bästa jag gjort är att skita i vad folk tycker om mig.

Det är så VÄLDANS gött att bara stå på sidan och se på och le och sedan lägga sin energi på de saker och personer som faktiskt betyder något för en och som man inte bara ger av sig själv men också får tillbaka massor av.




:D


Kommentarer
Postat av: Anonym

Takes one to know one :)

2011-09-18 @ 20:14:55
Postat av: Annalena

Så mycket tid, så lite liv? xD Glad att jag kunde få dig att tro att du är viktig för mig på nåt vis! :D Misstänkte nästan att DU skulle se dig själv som någon slags huvudperson i mina blogginlägg ff. :O Inte så kul att vara världens martyr förstås!! :C Stackars Get well SOON och hoppas du får trevlig läsning framöver! :D För jag är tydligtvis ff väldigt viktig för dig. ;D

2011-09-18 @ 21:33:59
URL: http://oka042.blogg.se/
Postat av: Linn

Visst er det vel fint å kunne skrive anonymt :)



Men.. jeg er nå i alle fall enig Annalena. Det er fantastisk nydelig å ha ryddet opp i hvem folk man snakker og omgås med.

Personer som bruker store deler av dagen sin til å ringe rundt til ALLE med sladder og shit, for å så være kjempe kompis med dem man snakker shit om har ikke jeg noe behov for å ha noe med å gjøre.



Et ordtak sier:

Like barn leker best !



Nå er det vel kanskje samme høner kakler best.. og hønene har kommet i den riktige hønsegården LOL



2011-09-18 @ 21:57:15
Postat av: Annalena

Ja det är VÄLDIGT skönt att städa bort folk som inte bidrar med något annat än dåligt mående! Oavsett vad de håller på med för hobbys eller annat tjafs så åker de bara väck om de inte tillför något positivt för mig! Jag har verkligen inget behov av att vara älskad och vän med allt och alla bara för att förse mig med snaskigt skvaller eller något annat. Jag trivs så OTROLIGT bra så som jag har det nu! :D

2011-09-18 @ 22:16:01
URL: http://oka042.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0