Nutrilette!!

Igår drack jag min sista påse tapetklister! Weeee!!! Nutrilette är MYCKET bättre även om det inte är gott så går det ju ner utan kväljningar i allafall! Haha!!
Solen skiner idag med och jag bara ÄLSKAR det!! Jag tror att jag är beroende av sol faktiskt. Så fort solen kikar fram så blir jag gladare och piggare. Vintern är ju inget som jag ser fram emot precis. Fast det är ju en hel del kul som kommer hända denna vintern så det komer ju inte bli en vanlig vinter ändå. Sen kommer ju allt bli sååå myyycket roligare till nästa sommar! Peter har fixat en del för mig till sommaren så det ska bli så jävla kul!!

Jag längtar till sommaren!! Freya kommer vara snackbar med och Edda med i stort sett. Hur mysigt det än är med bebisar så är det skönt när man kan prata med dom. :D



Inger ska komma förbi på ett tag och hämta lite pengar, innan det ska jag fixa lite här hemma. Tvätten ofc! Hehe!! Ja, förresten!! Jag har fått ett paket med posten idag!! :D Weee!! Det ska jag hämta ut lite senare idag!

Puss på er! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0