Sool idag, LOVLEY!!

Ja, igår tog jag en powerwalk till och från Inger med Kebabbi. Det var motigt som fan innan vi gick, men väl iväg så gick det av bara farten. Min feta staffe och jag måste banta så det passar ju då att vi två går. =)
Jag vill inte ha någon bratwurst till hund så det är bäst att jag addresserar detta nu. Denna gången tog det 50 min rask promenad dit och 50 min rask promenad hem. Rätt lagom. =)

Jag sitter och kollar på nyhetsmorgon och blir så jävla förbannad!! Mats Odell och hans riktigt tråkiga uttalanden. Kamphundar ska i "sista hand" förbjudas osv. *Suck*  Kanske de skulle börja kolla på var problemet ligger. Det finns två stora faktorer som hänger ihop. Men nu kommer jag inte gå in i någon djupdykning i detta eller politik. Det är otroligt irriterande i allafall. Det är dessutom väldigt sällan jag ser en sk. kamphund lös vind för våg i förhållande till allsköns andra raser. Och dessutom.. VAD är en kamphund? För exempelvis Rottweiler.. Vad är det?? För den rasen pekas ju ut emellanåt också. Usch för folk! Är det fel att ogilla olika "raser" så gäller det oavsett art tycker jag! Läs på istället så slipper man vara rädd för det man inte känner till!

Jaha.. idag blir det att dricka mer "tapetklister" och massor med vatten och städa. Jag funderar om jag ska ta och gå igenom min garderob idag! Det känns som att det är läge för det! Dvs påbörja rensningen! :D Solen skiner och det gör mig sååå glad!!!


En riktigt farlig kamphund det där ja.

 

Later! :D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0