Djursjukhuset.

Ja så har vi då varit på djursjukhuset i måndags, jag vill lova att jag hade ont i magen av oro för vad de skulle ge för besked. När vi kom dit så träffade vi en jätte trevlig kvinnlig veterinär som klämde och kände och sträckte på Kharma som tålmodigt stod och försökte ha koll på mig (matte) och den skumma kvinnan som drog och klämde och böjde i hennes ben.  Jag bad henne göra en ordentlig koll på min lilla tös för säkerhets skull. Veterinären tyckte att vi skulle ha is i magen och ge det tre till fyra veckor eftersom att det kunde vara en överansträngning eller växtvärk. Hon ska hållas stilla och blir det inte bättre om 3-4 veckor ska vi in och röntga henne. Visar det sig då att höfterna är kass, så kommer hon att måsta avlivas... Men nu tänker jag inte ge upp hoppet om henne ännu utan vi ska ha is i magen.. Fast det är jobbigt! Min lilla tuffa tjej är helt fenomenal på att hålla modet uppe och kämparandan igång, hon är lika glad och snäll och mysig som vanligt, fast man ser på henne när det är jobbigt för henne. Gud vad jag älskar denna underbara hund!!!! 
 
Ja i alla fall  så var det vad som sades/gjordes på djursjukhuset. Nya bilder kommer sen. Hej så länge..

Kommentarer
Postat av: Per-Eric

Ja hoppas verkligen att det går bra med henne, det är ju otroligt jobbigt när man inte vet.

2007-11-02 @ 16:24:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0