Äntligen!!

Äntligen så har jag liiite nytt att skriva, det är inte kul att blogga om samma saker hela tiden... eller var säger ni?

Lite kort om sista tiden... som vanligt runt påsk så blir jag jäkligt sjuk... blää (rättare sagt lite innan) där gick 2 veckor åt bara till att va sjuk. Det måste vara nåt speciellt med påsktiden, för jag blir jämt sjuk då.

Sedan åkte Jag, Hugo och Kharma upp till mamma och hälsade på! =) 8 månader sedan sist, så det var ju på tiden. Kharma var i sitt esse där kan man väl säga... Vilken separationsångest min lilla fjälla har... Jag och mamma skulle snabbt ner till affären (som ligger precis över vägen bara) jag sa nåt i stil med "ska vi låsa ytterdörren mamma, så hon inte öppnar den eller nåt" nä sa mamma, den är så trög att öppna.. och ja.. det var den, men likförbannat när vi kommer tillbaka från affären så står min lilla pingla där i trappen och väntar på oss.. såå glad hon blev när hon fick syn på oss.. haha. Tokiga hund, men nu har jag lärt mig det, bara låsta dörrar hindrar Kharma =P

Det var så mysigt att klanen var sammlad... tänk er 5.. eller 6 stycken som jag som träffas (jag, Mamma, Carro, Josephine & Hugo... ja vi får ju inte glömma Bengt )... say no more!! =P

Jag tror Kharma charmade hela klanen trots att hon är som hon är.. =) och fast Bengt blev utskälld flera ggr.
här kommer lite kort från påsken
image634
Kharma i mammas kök.. solandes.

image635
gamla tidningar är tråkiga att läsa.. hehe

image636
Kharma med en fluga på nosen... den satt bara där och hon lät den sitta.

image637
min supersnygga mamma =)

image638
min underbara lillasyster carro hemma hos henne i ett tappert försök att småfesta... det blev det dock inget med. =P

image639
Oscar den lilla partyprinsessan som bangade ur.. haha =P...

Men det skulle jag också gjort om jag drack...
image640




Sen var det inte lätt att komma åt datorn när till och med hundarna gör anspråk på den..
image646





image641
Jossan min lilla lillasyster... så goo!! =)

image642
och så världens goaste gubbe!! Våran allas Bengt, nyfrisserad och klar. =)

image643
Carro och "lillis" Mammas leonberger som kallas för lillis =) Helt underbar hund!!
läg märke till min syrras underbara hårdesign =)


image644
Hur söt får man vara då?? Det GÅR inte att inte älska lillis!!

************************************************************************

Att åka hem var jobbigt! Det känns som att det är lika bra att inte alls träffas när det är dax att åka hem..

Väl hemma fick vi ett varmt mottagande av Peter och Ymer.. sedan vi kom hem så har Kharma och Ymer varit oskiljaktliga... se själva..

image647




image645
jaha det var lite info för nu... nu blir det roligare att blogga igen, när man kan ta fina utebilder igen...

Peace!



Kommentarer
Postat av: LinnéaK

Hej hej :)
Lyssna gärna i min blogg om du har tid å lust när jag sjunger&spelar..
Ha det så bra :)

2008-04-08 @ 02:01:19
URL: http://LiinneaK.blogg.se
Postat av: Anna&Ford

Kul att du har kommit i gång var lite räd att du hade försvunnit ;-)

Krama dina underbara hundar :-)

Kram Anna

2008-04-08 @ 17:32:15
URL: http://fordsonmajor.dinstudio.se/
Postat av: Anje

men shit vilket störtskönt kort, de första på ymer o kharma! haha. vilka goingar! :)

2008-04-08 @ 21:16:22
URL: http://toxico.blogg.se
Postat av: P

Fina bilder på Ymer och Kharma, de är ju hur söta som helst.

2008-04-09 @ 18:51:52
URL: http://arcas.blogg.se/
Postat av: Miranda & Gaute

Kul att ni är igång med bloggen igen....har ju varit aldeles stilla en stund.
Ymer ser super ut och växer så det knakar ser det ut som :)....Karma är jätte-söt hon oxå då, men Ymer ligger oss liktsom lite varmare om hjärtat :-)
Ha det mysigt nu, så hörs vi säkert snart!
Mvh: Miranda & Gaute

2008-04-13 @ 22:50:42
URL: http://www.x-presa.net
Postat av: Miranda & Gaute

Kul att ni är igång med bloggen igen....har ju varit aldeles stilla en stund.
Ymer ser super ut och växer så det knakar ser det ut som :)....Karma är jätte-söt hon oxå då, men Ymer ligger oss liktsom lite varmare om hjärtat :-)
Ha det mysigt nu, så hörs vi säkert snart!
Mvh: Miranda & Gaute

2008-04-13 @ 22:51:29
URL: http://www.x-presa.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0