Flitiga... ja visst!

Fy sjutton vad trött jag är... idag var vi också ute på promenad, från nio till ett... skööönt men fy vad trött man blir. livet är hårrrrrt  =P

Bilder blev det ju som vanligt, vi var hemma hos Kent-Agent och hundarna kunde vara lös på hans uteplats.. God damn, så vill jag också ha det!!!

Elvis som hade en Amstaffkille vid namn Rex (som tyvärr är död pga någon mystisk sjukdom) kom förbi (och Rex såg exakt ut som Kharma gör i färgerna men han var ett riktigt muskelpaket och högre än Kharma. Grymt snygg hund) och Kharma har verkligen ett gott öga för honom, det har hon alltid haft. När Elvis gick in till sig så hoppar den lilla loppan över staketet och ska efter honom.. Hon som inte ska göra såna rörelser alls.. Jag fick muta henne med ost för att hon skulle komma in på Kents uteplats och hålla sig där.

Så nu är vi alla helt slut. Hugo med.. eftersom det varit så underbart väder den senaste veckan så har vi alla varit ute mycket.
Här kommer lite bilder i allafall.

image691

image692
man kan ju ana en viss skillnad på höjden.

image693

image694

image695

image696
Det såg lite roligt att blomman växte upp rakt i trädet  =)

Jag kan väl tillägga då att varje dag tar jag minst 50 kort, det är inte många som går att använda.

så får vi väl se om vi blir "Drottninghögare" igen då, eftersom detta är alldeles för mkt småborgerlig anda här.. och är det någonting jag inte fixar så är det folk som tror att statusen höjs beroende på var man bor, vad man jobbar med etc. Men den saken orkar jag inte ens gå in på.

PEACE!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Finna hundar du har..
ja nu har jag ätit friterade räkor som ni inte ville komma ock äta med oss ;-)

Ha det så bra :-)

2008-04-24 @ 22:01:57
URL: http://panthera.blogg.no
Postat av: Rebekah

underbara bilder. :) Dina hundar är ju sånt ögon-godis!

2008-04-25 @ 01:40:01
URL: http://www.rebekah.se
Postat av: Anje

haha, lille kharma! vilket litet knippe! gullig där da, i vill hänga me. hihi.
haha, ja livet e hårrrrt, jag e typ död när jag måste gå upp halv sju (nästan) varje morgon.. GUD va synd de e om mej då! :D
idag ska slipsen få råtta till middag! ;)

2008-04-25 @ 09:39:50
URL: http://toxico.blogg.se
Postat av: Catrin

Hej på er allt bra hoppas jag. Vad stor han blivit då eran Ymer. Fin kille :) Ja nu e det gott att våren har kommit. Nu har vi bara en härlig tid framför oss. För det kan ju inte bli så mycke värre än förra sommaren. Vilken skitsommar vi hade då kallt å jävligt, i år får det allt bli bättre. Ha det gott så snakkes vi!!

2008-04-25 @ 10:53:19
URL: http://arcas.blogg.se/
Postat av: Anje

lördagshej på dej! :)
ska se om jag får me alla svar på alla 3594 frågor! *asg* kul att nån e intresserad av mitt händelserika liv, hahah! skämt åsido..pb-forumet e jag inne på ibland, inte vart de på länge dock. vet inte varför men jag har väl så mycke annat att tänka på så jag har nog bara glömt de! :)
kortet på slipsen va när han fick käk sist gång, igår köpte vi TRE stackars råttor som han ska få, de va ganska små..o söta..så jag mår faktiskt lite dåligt över deras grymma öde som JAG styr över.. :( funderar på att ha kvar en, hahah. jag har ju inga andra djur liksom..
jo jag ska ta me mej hela familjen när vi åker ner hade jag tänkt. lenny kravitz spelar ju i helsingborg den 5 (??) juni o jag vill såå gärna dit! så jag funderar på att åka neröver då. gubben e ju inte direkt glad i lenny men de skiter jag i, han får väl sitta utanför o glo..hahah!
idag ahr jag planterat ännu mer blommor här, tycker de e lite mysigt nu på vårkanten när man får greja. så jag rekommenderar starkt att flytta till hus! :)
Have a great day!! KRAM! :)

2008-04-26 @ 13:22:49
URL: http://toxico.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0