Helgens mys..

Vad det är mysigt nu när våren är här.. Här kommer lite bilder på helgens mys..

image656
Kameran är inte den bästa, men vilket underbart kort!! Världens underbaraste unge.. =D

image657
så söta de är!!

image658

image659
Såå mycket kärlek.. =)

image660
Dessa två odjur verkar kunna sova HUR SOM HELLST.. bara de ligger nära varandra..

 
I morse när jag var ute på balkongen och rökte så såg jag detta... jag var bara tvungen att hämta kameran.. =)
image661
när katten är borta.. haha

Sedan vill jag passa på att skänka Engla och hennes nära och kära en tanke. Det är enligt min mening skandal att polisen inte följt upp tipset om 42-åringen när det gällde Pernilla mordet i Falun.. då hade inte Engla måstat dö. Pedofiler och andra sexualförbrytare är sjuka jävlar som det borde vara skottpengar på.  >=(

Fy fan säger jag bara!!!


Kommentarer
Postat av: Anje

aaw, tack snälla för kommentaren, skönt att veta att man inte e ensam om sina upp o ner-gångar. ibland blir allt bara kaos, men rätt som de e så e livet på topp igen! :)
hoppas allt e bra med er, de ser så ut på bilderna iaf!
stor regning jävla KRAM. haha! (de spöregnar här uppe)

2008-04-14 @ 14:02:24
URL: http://toxico.blogg.se
Postat av: Michelle

Åh men gud vad roligt att det är folk med DC som hör av sig. Jättekul, dom är ju ganska ovanliga vad jag har hört. (Här i sverige iaf) Vi har köpt våran lilla tös lite privat. Då hennes pappa var champion men inte mamman, så fick det hellst inte komma ut (Eller hur man ska säga) Mamman var också DC men inte en "fin champion" barnsligt men endå, vi har fått en guldklimp och är jätte nöjda :) Är så nyfiken på hur hon kommer bli som stor, hon växer ju något så extremt mycket. Får man fråga vad eran Ymer väger han var värkligen ståtlig. Jättevackra båda två, Kharma & Ymer hette dom va? hehe. Växte ymer också jättefort som valp? Mvh / Michelle

2008-04-14 @ 23:00:51
URL: http://MichelleL.blogg.se
Postat av: Jane

Det är så roligt att kolla din sida. Det känns att
som att jag hälsar på dej då och får delta i ditt familjeliv. Flera kort har jag sparat på mina bilder. Det gör väl inget?
P o K till er från mej

2008-04-16 @ 10:23:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0