Enkelt och Greit.

Jag är så förbannade less på allt jävla mygel med stamtavlor, smuggelhundar, blandrasavel, Blandrasavel med renrasiga hundar inblandade, Hot via telefon och mail, Falskhet, smygande och hemlighållande av allt och all annan jävla skit. Jag kunde inte ens i min vildaste fantasi ana vidden av alla vidrigheter folk är kapabla till "in the name of money"...
Moral och etik?? Går det röka det? Hahaha.. nä vette tusan om hundvärlden är något för mig ändå.. Jag känner inte att jag vill och kan ställa mig bakom sådant och ändå sova gott på nätterna.
Jag tror inte heller att det skulle spela någon större roll vilken jävla ras man skulle engagera sig i heller.

Lustigast av allt är alla förbannade skönmålningar av allt och alla.. Jag kan nog känna att det inte finns någon jag ställer mig bakom till 100 %, med det menar jag att ingen är min gud.. Tycker jag olika med någon så gör jag.. varför ska man inte få göra det och ändå kunna ha en god dialog? Kan man inte få tycka olika utan att bli osams för det? 

Ähhh... ät min skit!!


 

Vill ni slänga iväg ett hot mail och förgylla min dag så gör´t. [email protected]


 

ENKELT OCH GREIT!


Kommentarer
Postat av: Per-Eric

Hehe... Den bilden var ju grym :)

Ja, ju mer man sätter sig in i hundvärlden desto ruttnare verkar den vara. Inte hundarna i sig, utan personerna runt dom. Det är klart det finns mer bra personer än ruttna. Men de som är ruttna är det ordentligt åxå, folk ska verka så bra utåt och dom är så duktiga sååååå... Men som sagt, allt kommer fram med tiden:)

Hoppas allt är bra med er alla.

Mvh. Per-Eric & Catrin

2008-08-14 @ 17:55:32
Postat av: Per-Eric

Hehe... Den bilden var ju grym :)

Ja, ju mer man sätter sig in i hundvärlden desto ruttnare verkar den vara. Inte hundarna i sig, utan personerna runt dom. Det är klart det finns mer bra personer än ruttna. Men de som är ruttna är det ordentligt åxå, folk ska verka så bra utåt och dom är så duktiga sååååå... Men som sagt, allt kommer fram med tiden:)

Hoppas allt är bra med er alla.

Mvh. Per-Eric & Catrin

2008-08-14 @ 17:56:45
Postat av: anje

jag har lärt mej att det bästa är att vara tyst o rå om sina egna nära o kära. på så vis blir det inga konstigheter o man beblandar sej inte med åsikter som man oftast måste förklara tusen ggr om varför o hur man kan tycka så. :)

2008-08-14 @ 18:01:50
URL: http://toxico.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0