Att göra..

I morgon kl 9:40 ska Kharma få sin andra spruta med antiinflamatoriskt/smärtstillande. Då får vi dra till djursjukhuset alla tre... dvs Jag, Kharma & Ymer.. Taskigt att länma Ymer hemma själv. Hoppas han håller sig lugn i väntrummet.. hehe.

Sen på Fredag ska jag ÄNTLIGEN till arbetsförmedlingen på uppföljning... Det var ju BARA mer än ett halvår sedan som jag var inne och sa till att jag ville träffa min handläggare. O_o  De verkar inte alls bry sig om de som faktiskt VILL komma ut i arbetslivet igen.. Snacka om att jag sitter på en massa lagrad irritation som hon kommer bli varse när jag kommer dit.

Får jag ingen remissbekräftelse imorgon så måste jag ringa till avdelningen och kolla vad som händer.

Nu måste jag hämta min dryga lilla snorunge hos hans kompis, Hugo har förövrigt tappat en tand i Måndags.

Så... då hade jag det sagt också.


Peace!!!!!

image510

Kommentarer
Postat av: Anje

hehe, ja vi e överallt o ingenstans! :) känner mej som en äkta tok-nörd som finns me på varenda forum nu! :) de lilla jag har sett av pb-forumet verkar de iaf väldans trevligt!
tack för komplimangen!! :) tar nog en stund innan jag vänjer mej..men mathias e nöjd iaf, o de e väl tur då de e han som kollar in mej mest..hahaha!
kram på er!

2008-02-06 @ 20:25:31
URL: http://toxico.blogg.se
Postat av: Anna

Hej! Hur har det gått i dag. När hon får sprutan blir hon bätre? Fanta blev ju bätre i ett par dagar men hon var ju väre däran.. Än lilla Kharma Hoppas det gick bra i väntrummet också ;-)

Ha det så bra Kramma vovvarna //Anna

2008-02-07 @ 15:24:51
Postat av: Anna

Så bra att det går bra.. Min djurläkare hade strängt att Fanta inte fick Busa så hon hade ju koppeltvång.. Så åt hon några dyra tabletter Cosequin, men dom hjälpte först.. Hoppas det går bra med din lilla tjej..Så bra att det gick bra i väntrummet.. Tack för att du tycker att Fordaren är fin ;-)
Du kan mejla mej om du vill annars så går det bra att du skriver på Fantas sida :)
Ha det så bra
Kram Anna

2008-02-07 @ 22:25:45
Postat av: emelie

Stiger in och skriver ett hej :)
Läser din blogg, dags att presentera sig tyckte jag. Mvh Emelie

2008-02-09 @ 15:01:27
URL: http://labelicious.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0