Gnagare förklädd till hund.. >=|

Min lilla pingla Kharma är en riktig gnagare... Jag kommer nog snart ha grått hår tror jag.. Här har jag dokumenterat lite hur det kan se ut när hundarna fått FF en liten stund. Eller när man vänt ryggen till en kort stund.
 
Dag 1..
image450
Mina fiiina "tusen och en natt" skor. De hade Kharma letat fram och gnagat sönder.

image451
Vem vet, hon kanske tyckte att jag behövde lufta dom?

Dag 2..

image452
Mina fina Patrick skor som jag knappt använt!!   

image453
Det är helt otroligt... Ska man ha något kvar får man nog fästa det i taket..
Detta är bara en bråkdel av allt som hon, framför allt hon gnagat sönder. Andra saker är: Bäddmadrassen, dammsugarsladden, totalt 6 par skor, julgranskulor, julgruppen, soffan, 2 Bia bäddar, Datorsladdar, värmeljus, Hugos leksaker, Plastburkar, Filofax, plånbok, kuddar... Ja jag kommer inte ihåg allt såhär på rak arm.

Jag tar tacksamt och ödmjukt emot tips på vad man ska göra när en hund gnagar på allt så fort de bara kan. Vi har prövat att träna henne trött, gå henne trött, leka henne trött, fy spray, ja you name it!

Tur för henne att vi älskar henne så!! =P


Kommentarer
Postat av: A

Jag har/hade samma problem med min hund. Hon bet på alla karmarna hemma. Så jag slängde på lite vitpeppar... Sen dess har hon aldrig mer rört dem. Sen kan du ta vinäger på dina skor. luktar inte så gott dock :/

2008-01-20 @ 13:38:45
Postat av: Sofia & Andreas

Hey, det där känner jag igen!
Första gången jag och Andreas var borta nästan hela dagen (jag hade praktik från 10-18, han jobbade från 7-16, så han var ensam i drygt 6 timmar) så dog 2 par av mina skor :(
Mina FAVORITskor! ;(

2008-01-21 @ 15:15:06
URL: http://kitler.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0