Lite snabbt..

Har funderat lite på hur jag ska ändra om i Hugos rum.. men jag har en idé som Hugo också verkar gilla. Först ska väggarna målas vita, sen blir det någon form av färgglad väggdekoration, i allafall på ena väggen.  Så lite nya möbler. Det som är svårast är att hitta ett fint tyg som har lite "grabbig" feeling över det. Det får ju gärna vara lite färger på tyget och inte bara ett svart tyg med vita döskallar på.

Tänkte göra hans rum praktiskt och snyggt så jag hittade en jättebra säng/soffa som går att göra om till en extra sängplats. Perfekt när någon sover över. =)  Sedan en byrå kanske.. Tja, bara grunden är planerad som det är nu. Men jag ska fundera lite på det så kommer det nog bli riktigt bra. Nackdelen med en byrå är att det tar upp en massa av golvet. Men inget är klart ännu som sagt. Men det låter väl fint? Vi måste i allafall rensa bland alla hans saker så det nya får plats. =)

Ska ta och väga Ymer på Fredag då vi kan åka alla 5.. Tack och lov för att det finns kvällstider också. =)
Sen ska jag ta och börja så smått med mitt körkort..  Jag har ju körkortsboken här så det är ju bara sätta igång att plugga. Det är fasen på tiden!! Även om det inte blir något vrålåk så underlättar det som fan att i allafall ta körkortet, sen blir det väl i sånt fall min tur att köra nästa sommar till SRF...  Kanske inte dit, men säkerligen hem.. haha.

Åh, sen måste jag bara säga att pedikyr är helt underbart.. Det är något som alla borde unna sig.

Jag har kommit in i en ny batik-period.. väldigt roligt och enkelt.. och de sista detaljerna kan man lägga till för hand eller med symaskin. Just ja, när jag ändå byter buss i stan så får jag ta och skaffa lite mer rökelser. =) Sen måste jag ta och bränna ut alla kort och allt annat roligt som jag sparat från internet så jag har det kvar. Sen ska Krille få hjälpa mig att formatera datorn.

Verkar som att det ska blir regn och kanske lite åska.. Det hade varit rätt mysigt om det nu ändå ska vara sådär halvkasst väder och friska upp den kvava luften.

Vackra fornordiska bild!


Doggarna!

Ymer och Kharma myser

Shiva och Hugo på span.

Nä nu ska jag ägna mig åt lite annat innan det blir för sent.

Roligt att se så mkt besökare.. sen verkar det vara många som ska se sidan igen, och igen, och igen.. Så var det inte innan den 12/7  Men jag brukar inte klippa och klistra så det som står skrivet brukar förbli så. Det räcker med de Sigvard Marjasin wannabe´s som redan finns. =D
Peace!!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Körkort är underbart! Var bara tvungen att säga det. Även om man inte kör så himla ofta (vilket jag inte gör, det är mest Andreas som kör om vi båda ska iväg nånstans) så är det helt klart underbart att kunna åka iväg någonstans själv om det skulle behövas!



Men hörru... på den sista bilden där de två fina står och spanar.. det är väl inte er balkong?

Om det är det så kommer jag genast med Zeus och flyttar in hos er!

Han älskar att stå på balkongen men på våran finns det knappt något utrymme för honom att kika ut (största delen är av plåt) och sen är den så himla liten också.

Så hör av dig snarast så kanske vi flyttar in hos er, hahah :)

2008-07-15 @ 17:59:55
URL: http://ungato.blogg.se/
Postat av: Tessan

Tjena Moss!!

Har suttit och läst allt. Du lägger verkligen ner mycket tid på din blogg, skit roligt att läsa. Fan vad duktig du är på att skriva och få till det där lilla extra.:) Det blir säkert skit bra på Hugos rum med dina kreativa hjärnhalvor :)



Ha det så hörs vi

Kramizar

2008-07-22 @ 10:35:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0