Reload.

Jag har lite semester från internet.. jag känner att det tar på tok för mycket tid och energi av mitt liv. Det är faktiskt skönt att skippa forum, bloggar, facebook, msn etc, etc. Någon kanske tycker att jag är tråkig men jag behöver det verkligen. En tid att ladda om och fokusera på mitt eget och min familj.

Sååå.. vad har vi gjort då? Ja, vi har varit ute en hel del i det fina vädret, jag och Kabbi går som bekant valpkurs.. det går bra men hon har svårt för att fokusera när vi är på kurserna. Hon blir stressad, vill göra annat (som att äta kaninskit eller pussa på ALLA människor som hon ser samt hälsa på alla andra hundar) och då skippar vi allvaret och leker lite en stund.. sen fungerar det igen =)

Den 22 Maj fick hon sin vaccination.. Det var inga problem alls med det, hon reagerade inte alls. Så duktig liten flicka hon är. Hon väger för tillfället 6,5 kg.

Freya håller på att få sina övre tänder så sovrutiner existerar inte. Hon har det rätt jobbigt med det, stackars lilla hjärtat. Hon sitter upp i vagnen nu rätt bra och det gillar hon, nu ser hon ju lite när vi är ute också. Hon är såå söt och hon är så lik Hugo och då kan man ju inte vara annat än söt. Det är faktiskt helt fantastiskt hur söta, goa, fina, underbara barn vi har!

Imorgon åker jag till Sweden Rock Festival, jag försökte sälja min biljett men det gick inget vidare så då får jag åka och vara fattig som en lus där istället. Tack och lov så ska ju mamma och syrran dit så jag bor med dom och de har lagt ut för allt och fixat med allt så det funkar att vara fattig. Det är inte illa vilken uppbackning jag har från dom. Det är verkligen mycket som jag kan tacka dom för (ja, förutom srf)

Anyhow, här kommer lite bilder från den senaste tiden (jag har ju mängder med kort men för de flesta ser ju alla kort lika dana ut :p  )






























Jösses, jag måste fixa klart här nu och sen i säng. Ha en underbar helg så kommer nästa inlägg vara mer i rock tema.

PEACE!!

Kommentarer
Postat av: Victoria

Underbara kort! Hon är otroligt söt!! :)

Hoppas allt är bra med er annars!

Kram

2009-06-03 @ 09:01:55
URL: http://faleij.wordpress.com
Postat av: Hannah

De är ju alldeles bedårande alla dina små!!

Härliga sommarbilder!



Förstår hur du känner med internet o tidsbrist, det blir som ett gift o man måste hålla koll på uppdatera sig överallt hela tiden. Sommarlov från skolan har jag, borde ta från datorn oxå :)



Ha en skön sommar!



/Hannah & Loomis

2009-06-03 @ 14:49:16
URL: http://vinstlott.blogg.se/
Postat av: nil

så söt freya e ;D

2009-06-03 @ 21:57:44
Postat av: Jane

Vad man kan längta efter er. Känns som att vi aldrig mer ska ses. Kanske i nästa liv. Sköt om er. Tusen kramar från mormor

2009-06-09 @ 12:02:17
Postat av: Agge

Åh vilka härliga bilder!

jag har äntligen sporadisk tillgång till internet igen! Min lilla tuffsa har en likadan klänning ( den rutiga) haha.

Hoppas allt är bra med er, ska försöka ta mig ner innan sommaren är slut. saknar ju er alla där nere!



Stora kramar från oss i norr!

2009-07-18 @ 18:06:05
URL: http://aggrot.blogg.se/
Postat av: Anders

Tack för titten hoppas det är bra med er åxå

vi kommer snart ner till er hadä

2009-07-28 @ 15:57:06
URL: http://tattoostrandbergwallmon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0