Annandag Jul.

Nu äntligen är julen överstökad och vi går mot ljusare tider! Weeee!!! :D Jag hade en lugn och mysig julafton i och för sig, jag och vovvarna var hemma, jag, städade lite, fixade lite mysig stämning och lyxade med lite MAT och kollade Kalle Anka. Peter och ungarna var hos Inger och hade det mysigt!

Jag är så jävla glad över att det går så bra som det gör med hundarna! Det finns ju dom som måste hålla sina hundar separerade, lämna bort en och joxa och hålla på.. Det har vi sluppit so far! Men det kanske är för att jag tror att det är två goldens jag har här hemma ;D  Är någon av vovvarna dumma så har jag ju tydligen enligt rykten en massa torpeder som jag känner som jag kan skicka för att sköta mina angelägenheter! Hihi!! Eller så matar jag de med droger så de håller sig i schack. Jag är faktiskt inte den enda som påstås ha drogat min hund så det är rätt konstigt att så många verkar hålla på med det!! Men så ligger det nogdrivor med heroin i Helsingborgs alla buskar kan jag tänka mig. Sedan finns det väl massa som det snackas om, om mig som jag ännu inte fått återberättat för mig. Men jag bjuder på att vara samtalsämnet för de som inte har bättre saker för sig! :D

Till allas besvikelse så får jag väl säga att den enda jag känner i närheten av "torpeder" är väl min torra Peter (Torrpeter, haha!!) Jag VET vad jag har för hundar, jag har inte matat mina hundar med annat än färskfoder och vanlig hundmat, inte ens Kabbi som äter det mesta, äter svamp! Jag har inga poliser som smyger runt här och håller koll på mig.. inte heller någon nojja för polisen, jag myglar inte, blandrasavlar inte, och har inga andra skumma saker för mig, grannarna tycker om oss och.. tradigt nog så är jag bara en "svensson" med sambo, tre ungar och två hundar. :D De som nu vill skaffa sig en uppfattning om mig baserat på snack får väl göra det helt enkelt. Inget jag direkt gråter över!

Jag har ingen kontakt med Dogo Canario-världen ändå verkar jag otroligt intressant i allafall. Det är coolt! VIP, det är jag det! ;D Fast det vet jag iofs redan, men att folk måste vara så brydd och reta sig så på mig ännu är bara.. wow!! Då händer det inte så mycket nytt mao.

-11 kg sist jag vägde mig!! Men nu vågar jag fan inte väga mig på ett tag efter lyxen på julafton :O Haha!!! Inte för att jag egentligen orkade äta mycket alls.. men iaf.

Jag antar att jag borde lägga ut lite nya bilder. Jag borde också tvinga hit Kim Sandberg för lite proffsfotografering!! Hans foton är MAGISKA!!! Riktigt duktig är han!!!

Idag måste jag tvätta och städa undan här! Det är inte klokt vad ungarna och hundarna river runt! Edda håller på att resa sig upp nu så nu är det inte länge förrens hon också går! :D Bebis-ålder i all ära, för det ÄR väldigt mysigt men bäst är det ändå när man kan kommunicera ordentligt! Värst är egentligen åldern Edda är i nu! när de ska lära sig resa sig och börja gå.. då trillar de ofta och det är olustigt! Men om ett år så kommer det vara betydligt enklare. Det kommer det vara med Enya också! Nu ser jag verkligen hur otroligt duktig Kabbi är och så mycket saker som jag egentligen tar för given av henne bara för att hon ÄR så duktig!! En valp är ju något heeelt annat!! Och jag som redan har planer på nästa hund! :O :D Haha!

Nähäpp!! Nu ska jag göra lite annat... så jag slänger in några bilder.


Gott med ben!


Snart är de lika stora! :D


Pikaboo.. i see you! ;D


Freya indian. :D


Såhär glad är man då man ätit kex! Hihi!

Hugo då.. ja han är ju nästan aldrig hemma nuförtiden!! Men han är lika glad som Edda och lika söt som de andra två och snart lika lång som mig!!! :O :D


Hej Hopp på er!!! Låt sommaren komma SNART för jag FRYSER!! :D






Kommentarer
Postat av: Linn

Bare pass på Enya er snill med indianer ungen min så :P

2010-12-26 @ 20:19:50
URL: http://www.k9madness.com
Postat av: Annalena

Haha!! SJÄLVKLART Linn!! ;D

2010-12-26 @ 22:07:15
URL: http://oka042.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0