Agge, Nikita och Bosco.

Igår kom Agge, Nikita och Bosco på besök! Det var ett kärt återseende! Internet är inte BARA av ondo ;)
Nikita och Bosco hade jag inte träffat innan.. Vilken glad lite skit Nikita är då! Lätt att ha att göra med på alla sätt och hon och Freya kom jättebra överens!
Bosco.. vad ska jag säga? Han är så vacker så man blir helt svag. Han är definitivt speciell på alla sätt och vis! Hans ögon.. Fy vad vackra ögon!!!

Ja, självklart tog jag lite bilder också. ;)



Detta var maten som Peter gjorde igår, han är sååå duktig på att laga mat!!



Freya snor telefonen av Nikita. ;)



Söta Agge! :)



Månen var helt magisk igår när vi gick kvällspromenaden.



Söta Bosco!! <3


"Vadå, en torr brödskalk.. Är det allt jag får?"


"Ja, då kan de va så" ;)


Söta Nikita gillade gurka.. allt utom "skalet" Hehe!! Det fick mamma.

Förhoppningsvis kommer Agge redan på Lördag igen! :) Det var hur som helst mysigt att träffa dom och Nikita.. vilken glad liten frisk fläkt hon är! Det har du gjort bra Agge!! :) Kul att sitta och snacka lite gemensamma intressen också.. tänk vad världen är liten :D

Vi har börjat slänga in en lotto-rad lite då och då.. första gången vann vi HELA 24 kr, andra gången vann vi 80 kr xD Men vi vann i allafall!! ;p
Ikväll kommer Kent och Lisa hit med sin 3,5 åriga Schäferhanne. Kul att träffa dom igen! Speciellt kul för Hugo!! Och imorgon kommer Kim Förbi och lämnar bilderna på Kharma och Ymer! <3 <3 <3  Så fort jag fått dom fixade så slänger jag ut dom här självklart! Så kan Dogo Canario eliten kanske få lite nytt att reta sig på.. Det verkar i allafall inte krävas mycket för det. Stavar man till exempel fel och är mindre bra på att uttrycka sig i skrift så kan man ju helt enkelt vara alkis ;D

Puss och Kram på er! :D 


Kommentarer
Postat av: Hannah

Ja visst är han härlig Bosco? =) O Agge går inte av för hackor hon heller, Nikita har jag dock aldrig haft äran att träffa :(

2010-07-30 @ 21:09:51
URL: http://vinstlott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0