Göteborgs-besök =)

Idag åkte Ester (Kabbis syster) med familj hem. De har sovit över här i två nätter. Det har varit jättemysigt och väldigt kul att få träffa vackra Ester igen. Ungarna har lekt bra ihop och vi vuxna har också haft det bra tillsammans. :) Hur kul är det inte när det blir så? =)

Lite bilder har jag tagit, men nu är jag så jävla less på min skitkamera så jag vill spy! Det är fanemej en 
KONST att få till en BRA bild nuförtiden. Anyway, här kommer lite bilder.


Vackra Ester.


Ester och Kabbi. Jag tycker de två flickorna har helt olika i typ.


Ester och Kabbi.


Ester är allt vacker va? =)


Tyra och Patrik.



Tuffa Tyra!


Freja, Saga och Hugo.


Kabbi och Peter.


Peter och Freya på lekplatsen. <3


Men ser konturen av Danmark från vår sida.


Edda <3




Tyra har full koll på hunderiet redan :D


Ester igen :)


Hugo, Freja och Linda. :)


Saga och Patrik.


Ester i sin hundbur på väg att lämna Skåne och åka hem :)


Det var ju helt underbart att se dessa två syskon som var så olika i typ. Jag tycker att Ester fått Whineys grovhet och grova huvud, Kabbi har Novas "lightness" Nåväl, jag är grymt lycklig för Kabban och Ester var jättevacker hon med.

Jag är bara så lycklig över att vår lilla staffe kommer från seriösa uppfödare nu när tydligen ÄNNU MER oseriösa folk som söker sig till staffen. =/ Tråkigt säger jag bara.. För min del var jag bara glad när den jag ansåg vara en av de mest oseriösa människor sålde sin staffe på blocket.. Inte för att hon sålde sin staffe, men för att hon inte håller på med Staffen mer vad jag vet iaf. Mjaa, det är bara hålla sig till Rebekah och Bengt-Göran i Staffesamanhang så slipper man själv råka ut för mer oseriösa folk! Jag kommer alltid att tipsa folk om dom som är intresserade av Staffar!!

TACK Linda och Patrik för två jättrevliga dagar! :) Det får vi göra om!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0