Home alone.

Nu har Peter och Kabbi precis åkt till Linköping på valpträff. Jag ska vara hemma denna gång för jag tycker att det kan vara kul för Peter att få träffa alla syskon + ägarna till Kabbi och Rebekah och Bengt-Göran. Skönt för honom att komma iväg lite också.

Igår var vi och grillade med Andy, vi grillade fläskfilé, hamburagare, korv och majskolvar. Till det hade vi pommes och kroketter och bearnaissås och sallad. Fy, vad gott det var!! Det är rätt kul att en kille gillar att göra mat och Peter och Andy snackade mycket om sådant som är gott att göra. :) Niklas kom också till Andy och grillade. :)

Lite bilder från kvällen då.


Ni som följt min blogg vet ju att dessa bilder återkommer, men eld är vackert.


Hah!!


Freya :)


Peter och alla barn sparkar fotboll.



Pontus, Hugo, Freya och Linus.


Kabbi ville också leka med barnen och bollen.. kanske framförallt bollen då. Haha!!


Maten såg god ut..


Det var Nille glad för i allafall. :)


Stjärngosse där :p


Kärlek <3


Freya sitter innanför denna vägg och spelar på en synth, Kabbi står utanför och lyssnar :D


Lilla, vackra kampgris :D




Freya tyckte vi var tråkiga så hon skulle dra tyckte hon ;p


Grannens blomstrande trädgård.


Någon konstig insekt som Kabbi terroriserade hela kvällen.


På vägen hem går vi förbi fredriksdals museum, där har de alltid en massa djur på sommrarna..
Man ser cyckelvägen och brevid den så är det en rätt tungt trafikerad gata. Rätt mysigt att ha sådan lätthet till att se kor och andra djur.


Kabbi tyckte hon var jättetuff när hon skällde på de förvånade korna :D


Så skönt det är när man kan sitta så här i TOTAL tystnad och ingen annan vaken än jag. HÄRLIGT!!
Men nu ska jag hoppa in i duschen och fixa lite innan alla barn vaknar ;)

Peace!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0