Lurer litt.

Funderar på hur man kan avsäga sig kontakten med folk för att man hellre vinner på det ekonomiskt än att ha kvar en relation med någon? Att man inte ens FÖRSÖKER laga det trasiga och fixa till saker så som det borde vara för att få tillbaka sånt som iaf JAG anser är mer värt än alla pengar i världen.

Sedan undrar jag över dom som när man blir osams så ska dra fram varenda liten sak som sagts i förtroende. Sånna som bara hör av sig på fyllan.. för då är man tuff. Det är väl att lägga ribban högt och visa att jag vill ALDRIG mer bli sams. Känns som högstadiebeteende i vilket fall som helst. Egentligen ska man väl behandla andra som de behandlar en själv..?

Jag är helt utan ord. Jag är chockad och besviken. Det gör ont.. men det kommer att gå över... tids nog... Just nu har jag ju något som ständigt gör mig påmind om detta och det är väl dax att göra något åt det.

Sedan blir jag också väldigt besviken på folk som blir sur på en pga vem man umgås med.. Är inte jag samma person oavsett om jag inte väljer bort någon annan för att visa sk. lojalitet? Nej, då anser jag inte att jag har haft något värde alls som sk. vän om man kan bli sur och dissa mig bara pga det.. Typiskt kvinnligt att inte säga vad problemet är eller prata om det och "reda ut".. nej, istället blir man sur och dissar.

Nåväl, man klarar sig definitivt bättre utan sånt även om det gör ont för man inte trodde detta om de personer som man noga valt ut att ha runt omkring sig... Jag har kanske så pass dåligt omdömme om andra människor ändå?

Idag ska vi grilla i allafall och det blir trevligt! Fast jag måste erkänna att jag önskat att vi var på Presa-Träffen hos Linn och Toni.. eller det är väl hos Joran och Steinar. Men hur som helst, att vi var på Presa-Träffen som är idag. Men vi ska bannemig åka dit på besök!!!! Presa-Träff eller inte! ;)
Det kommer iallafall massor med bilder från träffen så jag får glädja mig åt det denna gången! Anna tar nog mycket bilder och Linn och Toni lovade också mycket bilder så på det planet känner jag mig trygg ;p
Hoppas de alla har riktigt trevligt idag/ikväll!!

Lurer litt på om vi ska flytta ifrån detta landet också!! Jag har förbannat stor lust med det i allafall!! Jag vill utforska något nytt!! GÄRNA något varmt och exotiskt!! MEN det är ju detta med Kabban! Hon är ju olaglig i endel länder som jag kunnat tänka mig. Så det är uteslutet! Jag kommer nog inte sluta med Staffen efter Kabbi heller.. Helt otrolig ras måste jag säga!!! Eller så är jag bara bortskämd med Kabbi?? Som jag skrev i något blogginlägg tidigare så kompletterar Staffen och Canarion ALLT jag vill ha ut av hunderiet! Kabbi är ju så mysig och fin och min lilla prinsessa så hon bara därför lämpar sig för avel ;) Nejdå, jag står för det jag sagt och Kabbi ska INTE ha några valpar! Print Screena gärna detta för att använda emot mig en dag om jag skaffar nya vänner och nya åsikter! Det är inte helt ovanligt eller omöjligt! xD

Jag stal ett kort från Rebekah på Kabbi och hennes bror Chubby. Vackraste, vackraste Kabban <3


Dessa två yrväder kom visst jättebra överens.. och vilket vackert kort!!
Är de inte vackra??

Well.. nu bär det av för grillning! :D

Peace!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0