Freeeedag!! :D

Häärliga Fredag!! Det betyder heldagar med alla 3 barnen!! :D jag har nyss tagit stygnen... Skönt det då! Pencilinkuren är ÄNTLIGEN över den med!!!! På väg upp till vc så kom jag att tänka på honom som fick avliva sin valp.. stackarn. :( Tack och lov så hade han i allafall inte köpt hund från någon jävla  klåpare. Det är ju mycket som kan gå fel även med de allra bästa förutsättningarna.. tyvärr. Det som är sorgligt är att valpen bara var typ 8 månader.

Egentligen så har jag väl inte direkt något som jag tänker mig är bra att skriva här även om det sker massor med saker!! ;D  Jag tänker att jag nu slutat röka så man kanske skulle ta de pengarna och lägga undan varje månad så kan man ju hitta på mycket kul för de pengarna!! ;) Det är ju ändå 2400 varje månad!! :O Ja, 2400 för oss båda då! Vi har ju slutat båda två. :) 13 dagar är det för mig och det känns fortfarande lika bra!!

Snart ska jag och Freya ner i stan och träffa Inger! :D Kul!! Då hoppas jag att Peter passar på att städa. Hehe!
Ikväll ska jag köra en runda WoW om jag reder ut de nya talentpointsystemet. Haha! Jag känner mig rätt sugen på att spela nu faktiskt. Kanske värt att passa på nu, för det kommer bli mindre med tid för sånt allt eftersom. Hehe!!





Häpp, nu ska jag fixa till mig innan vi ska dra.


Ses!! :D

Kommentarer
Postat av: Annika B

Tänker på dig ha en trevlig helg

2010-10-16 @ 15:10:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0