Onsdag, 6 Oktober. 20:47


Här sitter jag.. Nyopererad, utan önskan om det just nu och definitivt inte av den här anledningen!! Jag sitter här, flummig på smärtsillande och besviken som fan för att min OP den 20 alltså inte blir av :C Jääävla blindtarm säger jag bara!! I Lördags kl 8 på kvällen drog jag in. Jag hade så sjukt ont i magen... Jag blev inlagd för observation, sen började resan om det skulle bli operation eller antibiotikabehandling av blindtarmen. Jag ville såklart slippa OP för att det inte skulle påverka min kommande OP. Meeen, så fick jag klart för mig igår att det INTE blir OP den 20 oavsett vad jag skulle välja att göra pga den pågående infektionen i kroppen. =/ Ja, då var det inget mer att fundera på.. bort med möget! Och så klart så måste jag ju stanna kvar då inflamationen lett till att blindtarmen var "en enda sörja". Kirurgen var föga imponerad av min dumdristighet. "Sådana här situationer brukar folk dö av"  Men det gjorde jag nu inte även om jag mår skit ärligt talat!! Med facit i hand så hade jag inte tagit detta beslut en gång till. Jag hade låtit mig opereras direkt. Nu har de ju dessutom punkterat tunntarmen och jag har som sagt en pågående infektion i kroppen.. det kan ju med min tur bli skit bara det! Jag känner verkligen att jag inte är frisk i min kropp.

Men som alltid när jag hamnar i sådana situationer så verkar jag ändå hitta mycket roligt folk att fördriva tiden med. Sen blev jag smått lyrisk när jag fick hit min laptop idag.. men så fuckade det trådlösa internetet upp sig. Så Peter måste komma hit imorgon och hjälpa mig. Haha!! Nu sitter jag på WordPad och skriver för att kopiera till bloggen sen imorgon då jag förhoppningsvis fått internet. Jag är såå high tech. Hehe!!

TUSEN TACK FÖR ALLA SÖTA SMS!! Det värmer gott att få lite uppmuntrande ord och omtankar från er alla!! :D

Nåväl, nu ska jag ta mina piller och bädda ner mig och fortsätta må skit där. Jag ska väl babbla lite med min granne också som är en coolt tant på 74 år. :D

Kommentarer
Postat av: Joran

masse god bedring til deg. håper alt går bra. <3 klem

2010-10-08 @ 00:02:22
URL: http://jm.blogg.no
Postat av: Annalena

TACK Joran!! Kram tillbaka till dig!! :D

2010-10-08 @ 18:40:44
URL: http://oka042.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0