Min vän!

Tung dag idag.. inte för egen del. Men för min goa, goa vän!! En sån där vän som säger allt straight to the face, som är så rak så man aldrig på ens en liten millimeter behöver fundera om hon menar det hon säger. Eller skriver saker mellan raderna och avslutar det hon skrivit med "tar man åt sig så gör man väl"  Hehe! Nej, hon är rak och helt orädd för att stå för vem hon är och vad hon står för! Sånna som henne beundrar jag och föredrar jag alla gånger att ha i min närhet. Just för att hon är så, så gillar jag henne så otroligt mycket!




Kärlek till dig!!




Kommentarer
Postat av: Anna

Ja sånna vänner ska man vara rädd om dom växer inte på träd <3 hoppas få treffa henne tror vi har mycket gemensamt =) Kram Anna

2010-10-01 @ 21:40:42
URL: http://panthera.blogg.no/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0