Dagens bilder.

Hösten är här nu, röda vackra löv blandat med gul, orange och grön. Släppte hundarna på en fräsplätt, så härligt det såg ut, synd att man aldrig får de finaste sakerna på bild... Men jag gjorde ett tappert försök ;)
image177
Observera att Ymer blivit högre än Kharma.
image178
Här sitter han och funderar vem han ska attackera =P
image181
Neo njöt också av att vara lös! Kharmas största idol... =P
image182
Bus bland barnen =)
image183
"haha nu tar jag dig"
image184
Det var en hund här när jag knäppte... som jag försökte få med ändå.. så detta är resultatet av de mesta korten..
image185
Lite halvkasst kort men för att få en uppfattning om hur stor han är.
image186
Vackert va?
Det var allt för nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0