Arbetsförmedlingen... behövs det sägas mer??

Känner du en endaste människa som fått jobb via arbetsförmedlingen?? Inte jag i allafall... De tycks jaga alla med blåslykta och stänga av de från sin A-kassa för minsta lilla grej. Men inte mig!!! Jag VILL bara ha en utbildning...  I mitt fall är det jag som får jaga arbetsförmedlingen.. De har lovat mig en utbildning innom byggnadsbranshen men det händer ingenting. Varför är det så?? fy17.. Jaja skam den som ger sig, jag tänker inte ge mig i allafall. :S

image116















Doh...




Kommentarer
Postat av: Sofia

Ja, AF.... vad kan man säga? Tack och lov har jag en jättebra AF-gubbe nu som verkligen vill ha ut mig på arbetsmarknaden (utbildade mig när jag var 21 till byggnadsmålare), men utan körkort är det VÄLDIGT svårt här uppe... och jag kan inte säga att jag hittils har haft tur med att vara tjej heller :/
Det är ju perfekt att vara arbetslös när man har valp, men OJ OJ vad jag saknar att jobba alltså! :(

2007-09-04 @ 11:51:33
URL: http://kitler.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0