Back on track again...


Hallå världen...
..ÄNTLIGEN är vi tillbaka igen... Vilken otur vi haft på sista tiden, pricken över i:et var när Sladden till stadsnätet åkte ut genom väggen och pajjade internetanslutningen. Sen har min mobil badat i kaffe så nu fungerar inte den heller bara utgifter...  En ny mobil kostar på blocket runt 1500 sen finns det ju inget som säger att den är ok heller. Nä fy tusan säger jag bara. Här kommer i allafall lite ny/gamla bilder på odjuren =P

image154
Bråttom ut....
image155
Sen är det ju alltid samma fart när man väl kommer ut.
image156
Så fortsätter det att gå undan när man kommit ut.
image157
Till och med  "Tjuren Ferdinand" kommer igång ute =P
image158
"kamp-hund" eller ej så gillar de att bita tag i saker och "kampa"
image159
"näää jag trivs bättre här där jag kan lukta på.... öh... gräset"
image160
Du kan kalla mig Gene Simmons =P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0