Han gör skäl för sitt namn.

Ymer, vår jätte... namnet komer från fornnordisk mytologi, efter en jätte.. och ja visst är han en jätte. Igår mätte jag Ymer, vilket inte är det lättaste. 73 cm fick jag det till.. jag måste nog kolla med någon som är mer kunnig om det verkligen kan stämma. Igår snyggade vi till här hemma lite, fixade på balkongen och gjorde negerbollar. Jaaaa jag säger negerbollar, det har jag sagt sedan jag var liten så det hänger kvar... och varför ska man inte få säga negerbollar när man får säga vitlök?

Skämt åsido. Här kommer lite nya kort.

image648
på "kafferep" utomhus med Tessan, Pontus, Linus & Andy och Malin, Tim & Maya och så vi såklart.

image649
såhär "reder" grabbarna upp saker.. tur att det inte var allvar.

image650
såhär ser man att en DC är suugen på något =P

image662
och så ser en vanlig kamphund ut  =P

image651
så ska han ALLTID bära på något.. =)


image652
Efter vi ställt iordning på balkongen så hittade Kharma sin plats i solen. =)

image653
där hon snabbt upptäckte att hon hade full access till bordet och allt som ligger på det.

Ymer var inte lika imponerad av balkongen

image654
Kharma ÄLSKAR att vistas ute på blakongen nu när hon har egen stol, överblick över gården och alla förbipasserande hundar och sist men inte minst SOL.. =)

image655
så var jag bara tvungen att fotografera negerbollarna som jag och Hugo gjorde. =)

Mer kommer..

Peace!!



Kommentarer
Postat av: P

Vilket gott väder ni ser ut att ha haft det då, man blir allt bra avundsjuk kan man säga. Här regnar det för det mesta så att sitta ute är inte att tänka :)

2008-04-14 @ 16:59:08
Postat av: Sofia & Andreas

VAD TUSAN HAR NI FÖR VÄDER!? Vi har fortfarande en massa stora högar snö här! ;(

2008-04-15 @ 14:13:37
URL: http://kitler.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0