Sommar!!!

Ja jag tror minsann att det är sommar nu.. Klockan nio kopplade vi odjuren och gick ner i stan, hemma var vi inte förrens klockan var runt halv tre. Husse och hundarna är helt utslagna  =)
Helt UNDERBART väder har vi här, ca 18 grader i skuggan på balkongen.. vet inte hur väl det stämmer men det ÄR varmt i allafall.

image684
Detta kortet tog jag för någon dag sedan, men jättefint så jag ville ändå ta med det.

image685
Lillan, jag tröttnar aldrig på att se på henne  =)

image686
Hon å andra sidan tröttnar aldrig på att jucka på Ymer, han har en ängels tålamod med henne och verkar inte störa sig över hur hon behandlar honom.. Lilla Fridolf och Selma.. =)

image687
Lilla Gubben, han är så otroligt mysig och go. Vi har världens underbaraste hundar!

image690
Vaddå? till mig?

image688
så fick de glass, Ymer gick inte ta någon bra bild på för han var som en dammsugare.. det sa bara sluuurp, så var glassen slut.

image689
Kharma hade tid att njuta.. man ser hur gott hon tycker det är..  =)  (och nej, de fick inte egna glassar)


Det var endel av dagens bilder, kvällssolen har vi på balkongen så jag har smort in mig med sololja och ska ut och grilla nu.

Jag hoppas att ni alla får sånt här väder.. Man kan omöjligt vara annat än nöjd!

PEACE!!!


Kommentarer
Postat av: carro

haha skulle ju inte fårvåna mig om dom fick egna glassar:D

2008-04-23 @ 16:56:56
Postat av: Annalena & co

Haha, vaddå... menar du att jag skämmer bort mina hundar?
=P

2008-04-23 @ 16:58:42
URL: http://oka042.blogg.se
Postat av: carro

hahaha jaaa men dom får ju följa dig när du ska "rasta röven" hahaha

2008-04-23 @ 17:05:25
Postat av: Annalena & co

Hahahaha.. När jag skrev "Rasta Röven" så menade jag ju såklart att jag skulle ut och röra på fläsket!! =D

2008-04-23 @ 17:07:02
URL: http://oka042.blogg.se
Postat av: carro

ja men du vet ju hur ja tolkar sånt...
rasta röven
ju å skita.:D

2008-04-23 @ 17:08:46
Postat av: Annalena & co

=D Ja, jag vet ju det! =D

2008-04-23 @ 17:11:43
URL: http://oka042.blogg.se
Postat av: Anna&Ford&Panthera&en lånad Nita

HIHIHIH jag har varit i skogen i det finna vädret jag:-)

Finna hundar du har kan förstå att du inte kan se dej mätt på dom :-)

2008-04-23 @ 17:48:21
URL: http://fordsonmajor.dinstudio.se/
Postat av: Rebekah

Åh, ni ser ut att ha haft en helt underbar dag! Hääärligt! :) O JA, ni har UNDERBARA hundar! (L)

Och vilken söt kanin/hare - snabba djur! Och tur är väl det?! ;-)

2008-04-24 @ 00:52:22
URL: http://www.rebekah.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0