Besök hos Shiva... 2008-08-02

I Lördags var jag och hälsade på Shiva med familj. Vilken vacker och muskulös liten flicka hon blivit på bara en månad...
Det var nämligen på dagen en månad som hon bott i sitt nya hem i Lördags. Klorna var ordentligt nerslipade sedan sist och hon är verkligen vacker och blomstrande. Sedan ska vi ju inte snacka om Hugo också.. han var så mycket finare än alla kort och filmer.. De är så fina tillsammans. Tänkte bjussa på lite bilder från i Lördags (trots att vissa idioter inte behöver veta ett skit) 
 
Här kommer lite bilder..














Så, det var lite av alla de bilder som togs. Det var en underbar dag.. Trevligt och mysigt!
Det känns skönt att veta att hon verkligen har det bra och att hon blir så bra omhändertagen... Allt har en mening tror jag och meningen var att hon skulle hamna hos Lina och Martin =)
Tack för att ni tar så fin hand om henne!!

PEACE!!


Kommentarer
Postat av: anje

åh, de lyser om shiva! va kul o se bilder på henne! kan tänka mej att du känner dej nöjd nu när hon har fått de kanon!

2008-08-05 @ 18:21:26
Postat av: Agge

Underbart. Tack för att du är en bra människa. Det glädjer mig så att Shiva hittat rätt. Men jag visste vad som skulle bli av det ;-)

2008-08-10 @ 18:22:44
URL: http://aggrot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0