Ahh.. ljuva, rosa bubbla

Denna rosa  bubbla består och det är såå mysigt. Vi är ute på promenader varje dag och allt flyter verkligen på. Julpyntningen har kommit lite på efterkälken av förklarliga skäl, det sista ska vi fixa med idag. Det är så skönt att Peter är hemma nu när det är verkligen fullspäckat schema... Det känns så tryggt.

Peters moster Inger är bara för go, hon hade varit och köpt en badbalja till Freya igår =) Freya hade sin badpremiär igår, hon fick bada med Peter i badkaret.. Det gillade hon så mycket så hon höll på att somna i badkaret. Sen sov hon som en stock i 3 timmar.







Igår när vi var på stan så fick jag äntligen fotograferat en så härlig gatubeprydnad som jag har tänkt fotografera så många gånger men aldrig haft kameran med. Nu fick jag den äntligen, men tyvärr så fattas översta delen.


Tycker att det är sorgligt dock att folk inte har vettet att plocka upp efter sina hundar på sånna ställen som stan, där man lätt trampar i skiten. Sen om man lämnar hundskit i buskar och sånna ställen där man inte riskerar att trampa i det bekommer mig inte.. Men där man kan trampa i det är ju rätt självklart att man plockar upp kan man tycka.
Hur som haver så var gatu"skylten" rätt tuff.

Så, nu hör jag julpyntet kalla på mig, på återseende.
Peace!!

Kommentarer
Postat av: lina

Sååå otroligt söt :)

2008-12-03 @ 17:17:57
Postat av: Agge

ååh så vacker hon är!

Förstår att ni är lyckliga...



gatu"skylten" var skitcool. Håller med om att det är sorgligt att människor inte kan se efter sina hundar och deras skit. Som du säger skiter man väl i om det hamnar i en buske eller liknande, men jag trampar ogärna i skit mitt i parken eller på trottoaren...



Sköt om er, kramar från oss i norr

2008-12-03 @ 19:40:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0