Dagens tvärpucko 1 & 2..

Jaha.. så sitter jag här igen, min vana trogen.. Kollar runt på alla annonser.. Jag har fått någon konstig tvångstanke över att göra det. Inte för att jag vill ha någon till hund, utan för att.. för att bara..
Anyhow så hittar jag denna underbart idiotiska annons. 

                                                              1

"Pitbull valpar
Om ni vill ha en valp hane som ska bli över 40 kilo eller en valp tik som ska bli över 30kilo om ni vill ha en hund som kan hjälpa dig att överleva överallt. en hund som ska vaktar din hus, dig, dinna barn. Du har bara 2 veckor fram dig att köppa de. efter valparna tas bort. valparna ska vara vacinerade chippade veterinärsbesikta avmaskade.Om valparna bli sjuk av genetisk fel ni får eras pengar tillbaka.Jag har pitbull från 1994 som jag är ganska erfaren och jag ska hjälpa er.ÄR några falska männer som skickar e-mail till mig och de har falska e-post antress.Jag svarar till de att om de tror att de har storare pitbull och starkare av mig. de är valkommna hos mig.att gänomfora hunderna och om de har bätre hunar då jag lovar att de ska får en valp gratis av mig.och jag är inte falska manen pris från 6000 till 7000"


om ni vill ha en hund som kan hjälpa dig att överleva överallt... Lever man bättre med en av hans hundar?

en hund som ska vaktar din hus, dig, dinna barn... Ja Pitbull är ju en såå utmärkt vakthund i naturen ( öh?)

Du har bara 2 veckor fram dig att köppa de. efter valparna tas bort... Why? Så folk ska få bråttom och köpa dom?

valparna ska vara vacinerade chippade veterinärsbesikta avmaskade... SKA vara? Vet inte eller vad?

har pitbull från 1994 som jag är ganska erfaren och jag ska hjälpa er.. Hjälpa med vad? Hunden är från -94 så då blir jag automatiskt erfaren?

ÄR några falska männer som skickar e-mail till mig och de har falska e-post antress... No comments!!

Jag svarar till de att om de tror att de har storare pitbull och starkare av mig. de är valkommna hos mig.att gänomfora hunderna och om de har bätre hunar då jag lovar att de ska får en valp gratis av mig.och jag är inte falska manen pris från 6000 till 7000.. Okej?!? visste inte att vi tävlade.. Sedan ser man äkthetsbeviset på att han inte är falska mannen, så grönt ljus alla pitbullentuiaster =P



Tilläggas kan att jag har sett denne vise tomtes debatterande om sina sk. pitbullhundar... OH MY!!! Det är allt jag kan säga... Dessutom har han nu lagt ut en annons om att han vill köpa en presa.. "Hej jag vill köpa Presa Canario".. GOD, HELP US!! Jag måste faktiskt maila honom och fråga varför.. Hehehe.

VARNING ALLA PRESA/DOGO UPPFÖDARE!! Detta kan inte annat än sluta illa.. En massa nya Pitbull/canario valpar är vad jag misstänker att resultatet kommer att bli om han nu får tag i en DC.



2

Sedan såg jag denna annons på hästannonser.se

"PUPS FÖR NÄSA FÖR GROPTJURTERRIERS RÖDA OCH FÖR RÖDA NÄSVALPAR FÖR CHOKLAD TILLGÄNGLIGA NU URSNYGGA!!!

Röda näsPitbull valpar för sale.50% rakkniv kantar & 50% Gottiline - beryktade Juan Gotti.
Den stora benade ur verkliga röda näsan som är av högsta kvalitet fodrar! 5 pojkar 3 flickor. Momen och farsan är söt ung vuxen människa som totalt är rumsrena och utbildade obedience och skydd. Alla våra vuxen människa skyddar vår familj, lyfts alla våra valpar i vårt hem med våra ungar och annan hundkapplöpning.
Pups ordnar till för att gå"

Om man bara fattat "the message" Fattar inte riktigt om de säljer människor eller "pups"  eller ledsagarpups som ordnar till att gå... Kanske inte ens hundar eftersom de ligger ute på hästannonser.se.. hehehe..
 


Så måste jag bara tillägga att detta är mina tankar kring detta, så jag inte nu trampar någon på tårna.

PEACE!!!

image509

Kommentarer
Postat av: Anje

men shiiiiit va jävla oseriös!! jag blir så arg! nej, nu får jag skriva av mej lite i form av en hatblogg mot alla oseriösa hundsäljare. hahah. ungefär som att de skulle hjälpa! åh, jag blir så frustrerad, jag vill så gärna göra nåt för o få stopp på de!! *muttrar, mumlar, spottar o fräser*
;)

2008-02-06 @ 20:29:34
URL: http://toxico.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0