Gudarna måste vara tokiga!!!

Så var det helg igen! Jag ver till arbetsförmedlingen i fredags och det ser ljusare ut än på MYCKET länge!! Det blir kanske en byggutbildning. Det jobbiga är att jag måste pendla till Vinslöv i sånt fall.. Vinslöv ligger mella Hessleholm och Kristianstad. Nå väl, jag tar det om jag får det! Igår gick vi på en promenad hem till Jim som nyss flyttat in i en jättefin lägenhet. Markplan med uteplats... Ja den var jättefin verkligen!

På väg till och från Jim tog jag lite bilder på vårat Februariväder (?) Se själva...

image513

image515

image516

image517

image518

image519

image521
Februari 9:onde... Behöver jag säga mer?

 
image542
Så söta.. de går på en rad över bron..

image543
Trädkramare Peter... Är det vårkänslor kanske?


Sen såg vi lite andra roliga saker..
image520
"Organis plasticus" Tydligen någon ny blomma eller nå´t..

image514
"Mandarinus jordicus"  toppen på något nytt träd...?

image523
Och sist men inte minst... Homo sapiens hänsynslöicus..
Hundägare a la Tyringegatan.. Mysigt värre.
 

Nu kommer då lite kort på hundarna så klart!! Ymer åkte in i duschen igår, Trodde inte vi skulle få ut honom därifrån bara..  här kommer lite bilder på odjuren!

image524
"Kolla Kharma, vilka stora tänder jag fått"

image525
"Ja, Ymer.. kolla in mina då!"    "Ja... wow"

image526
"Jaha vad ska vi göra nu då... förslag?"

image527
"Okej... då brottas vi"

image529
Här försöker Ymer ploppa ut ögenen eller något! =)

image530
Tur att det ser värre ut än vad det är.

image531
Man ser ändå vem det är som bestämmer..

Så var det då lite kort på Ymer i duschen... Jag kan säga det att Ymer steg motvilligt ut från duschen efter han var färdig.

image532
Lite skeptisk för en stund..

image535
Men visst ver det skönt alltid.

image534
Sen vet jag inte riktigt vad som hände med hans uttryck här... haha

image536
Här ser det nästan ut som att han vill ha balsam...

image537
"men vad f*n... stängde du av vattnet nu..."

image538
Sen var det dax att grovtorka innan han steg ur... vilket han inte gjorde, så Peter fick lyfta ut honom..

image539
Väl ute så ville Ymer in igen..

image540
Han var jätteglad efter duschen... Kolla själv som han ler..

image541
Måntro om Kharma var avundsjuk eller bara grälsjuk =P


Så lite kort från Malin och Daniel

image544
Lilla sessan!! Fy f*n vad jag saknar dig!!!!

image545
Puss på dig gumman... Kommer snart ut och hälsar på dig igen!!

image546
Shiva och Basian.

Så gott folk, nu har ni fått en hel del nytt att titta på.. Idag är det lika varmt som igår... fåglarna kvittrar och solen skiner.. Nu pallar jag inte sitta här inne mer. På återseende.

Peace!!



Kommentarer
Postat av: Anje

vilket vårväder!! gud va härligt! jag vill oxå ha vår, så jag kan göra min debut i rabatterna här i trädgårn! :)
hehe, ja ämnet pitbull e hett. gosh! dumma folk som inte vet va dom pratar om, jag blir så frustrerad!!
nu blire bakismat o teve resten av denna söndag! :)

2008-02-10 @ 15:46:44
URL: http://toxico.blogg.se
Postat av: Emelie

wiho, vilka mysiga öron shiva hade :)
tack för dina kommentarer och stödet i min blogg!
hoppas dom kommer till insikt, men det är väl till att ta i! ursch vilka människor det finns! ha de så bra, roligt att läsa bloggen och se på alla bilderna.

2008-02-10 @ 16:16:16
URL: http://labelicious.blogg.se
Postat av: Anje

se där ja, sju hela år! stora gubben då! :) kalas för hela slanten idag då eller?
haha, visst e skåne vackert, men jag har lite svårt för deras säregna "språk"..haha, jag får ju ha tolk me mej för att shoppa liksom. ;)
här ska de pluggas febrilt idag, ligger efter..suck.. ha en trevlig kalasdag! :)
kram!

2008-02-12 @ 07:36:02
URL: http://toxico.blogg.se
Postat av: emelie

tackars så mycket!
den blev jättefin minsann :) det lät faktiskt inte fel det heller! hur är det med vovvsarna?

2008-02-12 @ 11:30:45
URL: http://labelicious.blogg.se
Postat av: Håkan

Hallå hur står de till? Här e allt bara fint... Du jag har inte med saken att göra men snääääälllllaaaa säg åt dom att TA BORT GRIMMAN. Har sett en hund bryta nacken pga den. Kram Håkan PS..ge peter en puss från migDS

2008-02-12 @ 20:00:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0