Hahahaha

Ja... vad ska jag säga? Jag har inget liv.. Här sitter jag som en tokfrans och skrattar högt för mig själv... ? Jag kan inte förklara varför.. Förmodligen brist på utmaning, överskottsenergi.. öhhh eller nåt. Men det kunde ju varit värre, jag kunde ju varit deprimerad eller hamnat i en psykos eller något annat skumt. Jag får väl tänka så, det är ju bra att jag tar det på rätt sätt.. Det kan ju vara skönt att vara arbetslös ett tag och ibland. Men inte hela tiden.. Höjdpunkten består oftast av mina promenader med hundarna och sen ska vi ju inte förglömma det EVIGA städandet. Vet ni vad.. Det känns faktiskt som att det är samma Måndag varenda dag. Grevinnan och betjänten-same shit every day.. hahahaha 



Och nu tänker ni......
image484



Det är nog koffeinöverdos... Men roligt har jag... hahaha


Nu ska jag skratta vidare... Jag återkommer när jag har något med substans att skriva.

Peace.

Kommentarer
Postat av: Anje

Hahaha, nu smittade du mej me skrattet iaf! TOKskrattar åt ditt inlägg! Kan säga som så att då e vi två som inte har nåt liv! :D Jag har ju ingen självdisciplin så de där jag skrev om att jag skulle börja me psykologin, hmm..jag kom väl tre sidor i boken..o ja, nu sitter jag här!
Love your comment; "samma måndag varenda dag" Man tappar liksom bort den där härliga helg-känslan när man går hemma.
Skrattar än du! Hahahha!
KRAM!

2008-02-01 @ 11:27:21
URL: http://toxico.blogg.se
Postat av: Daniel

Fan jag steg precis upp, satte mig vid datorn, klickade på min speed link till din blogg och det första jag tänker e "fan e jag så trött så jag inte kan läsa ordentligt"

Men som tur e så va det ju bara en siddigt text bild ^^

2008-02-01 @ 13:28:13
Postat av: Jane

Skönt med ett skratt, förlänger ju livet, i alla fall. Puss och kram

2008-02-02 @ 09:11:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0